جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سناریوی حمله به سوریه روی میز کاخ سفید

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 596843
مقامات دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نشست هفته گذشته خود از لزوم آنچه آن‌ها تنبیه نظامی دمشق توصیف کردند، سخن به میان آوردند.
سناریوی حمله به سوریه روی میز کاخ سفید
به گزارش جهان نيوز،  واشنگتن پست اعلام کرد که دولت این کشور در صدد است اقدام نظامی جدیدی را علیه سوریه در صورت اثبات استفاده دولت دمشق از سلاح‌های شیمیائی در غوطه شرقی به انجام برساند.

به گزارش واشنگتن پست، مقامات دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نشست هفته گذشته خود از لزوم آنچه آن‌ها تنبیه نظامی دمشق توصیف کردند، سخن به میان آوردند.

واشنگتن پست به نقل از مقامات دولت آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود گزارش کرد که دولت ترامپ هفته گذشته به منظور فشار بیشتر و اقدام تنبیهی علیه دولت بشار اسد به تبادل نظر پرداخت و درباره احتمال اقدام نظامی جدید علیه سوریه برای بار دوم بحث و رایزنی کرد.

ادعای مقامات دولت آمریکا به گزارش مربوط به حمله ادعائی ۲۵ فوریه سال جاری میلادی است که در آن مقامات دولت سوریه بدون ارائه هرگونه مدرک و سندی متهم به استفاده از گاز شیمیائی کلر علیه آن دسته از شهروندان سوری شده اند که در محاصره تروریست‌ها در این منطقه گرفتار هستند!

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *