پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۲۰

بازیگر معروف: حرکت لیلا حاتمی پز روشن‌فکری بود

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 596799
بازیگر سریال شهرزاد گفت: صحبت‌های بازیگر خانم سینما در جشنواره فیلم برلین بیشتر یک نوع فیگور و پز روشن فکرانه بود که اگر ما آن را نداشته باشیم بسیار بهتر است.
بازیگر معروف: حرکت لیلا حاتمی پز روشن‌فکری بود
به گزارش جهان نيوز، پرویز فلاحی پور بازیگر سریال شهرزاد درخصوص اظهار نظر "لیلا حاتمی" در حاشیه "جشنواره فیلم برلین" گفت: من احساس می‌کنم که ما نباید جو گیر شویم. برخی بازیگران برخی جاها جوگیر می شوند و اظهار نظراتی می کنند که شاید نظر شخصی خودشان هم نباشد و تحت تاثیر شرایط آن را بر زبان می آورند.

وی با نقد دخالت برخی افراد غیر متخصص در امر سیاست افزود: از نظر من سیاست باید بر عهده سیاست مدار باشد. مگر به عنوان مثال مقامات عالی کشوری در مورد بازی من نظر می دهند که من بخواهم درباره اقدامات و تصمیمات آنها نظر بدهم؟.

حرکت لیلا حاتمی پز روشن‌فکری بود/برخی بازیگران در کشورهای خارجی جو گیر می‌شوند
وی ناآشنایی با مسائل منطقه و چشم بسته حرف زدن را دلیل برخی نظرات نادرست خواند و تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد به شدت جوگیر شده و بنا بر احساسات حرف هایی را می زنند که بعداً از گفتن آنها پشیمان می شوند. وقتی من نمی دانم امریکا در منطقه چه بلاهایی را به وجود آورده با چه منطقی شرایط را قضاوت می کنم؟.

بازیگر سریال "شب دهم" با تاکید بر مطالعه تاریخ ایران و مشاهده نقش غرب در مشکلات داخلی اضافه کرد: بهتر است که این دوستان به جای اظهار نظرهای جنجالی کمی تاریخ را مطالعه کنند و ببینند که کشورهای غربی مثل امریکا و انگلیس چه بر سر این مردم در آورده اند. مطمئن باشید که هیچ کدام از این کشورها دلسوز ما نیستند. آنها صرفاً هر کاری را برای منافع خودشان انجام می دهند پس چرا وقتی نوبت به منافع ملی ما می شود این هدف بد می شود.

حرکت لیلا حاتمی پز روشن‌فکری بود/برخی بازیگران در کشورهای خارجی جو گیر می‌شوند
وی با اشاره به قبول اشتباه توسط افراد بعد از ارتکاب آن ادامه داد: من و امثال من نمی توانیم و تخصص این را نداریم که در مورد مسائل سیاسی اظهار نظر کنیم. صحبت‌های بازیگر خانم سینما در جشنواره فیلم برلین بیشتر یک نوع فیگور و پز روشن فکرانه بود که اگر ما آن را نداشته باشیم بسیار بهتر است. این را هم بگویم که ممکن است هر فردی اشتباه کند و مهم آن است که بعد از آن اشتباه آن را بپذیریم و ادامه ندهیم.

فلاحی پور مطرح کردن برخی مشکلات توسط افراد در مجامع جهانی را اشتباهی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: شما به کشورهای غربی نگاه کنید. آنجا اگر مشکلی ایجاد شود داخل کشور برطرف می شود اما متاسفانه در ایران برخی افراد این طور نیستند. منطقی آن است که اگر مشکلی در کشور پیش می آید آن مشکل را در بین خودمان حل کنیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
جهان جون
الان چند وقته دارم تیتر هایی که مربوط به بازیگرهاست رو میزنی میخونم.
خودت ببین به کیا میگی بازیگر درجه سه، به کیا میگی بازیگر معروف....
درسته این یک رسانه اصولگراست اما اصلاح طلبا و افرادی که تو عمرشون یه چندتایی فیلم دیدن هم میخونند مطلالب سایت شما رو.
Iran, Islamic Republic of
ایول راست گفتی همچین نوشت بازیگر معروف انگار این بنده خدا چند تا فیلم سینمایی بازی کرده
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، معروف بودنش مهم نیست بلکه حرف حسابش مد نظر ماست! ما اصولا گول زرق و برق و شهرت افراد را نمیخوریم چون به دنبال حقیقت هستیم و می دانیم معمولا شیطان حقیقت را پشت پرده زرق و برق و ... پنهان می کند.
Iran, Islamic Republic of
اره خوب احمدی نژاد را هم برای همین زرق و برق اوردید نه ؟؟؟
United States
همانطور که گفتم، ما به حرف و عمل افراد توجه داریم نه ریخت و قیافه و زرق و برق و ... . اما زیاد هستند افرادی که درتحلیل و انتخاب افراد همیشه تابع عقده های درونی و بیرونی هستند.
پس تیتر خنده دار نزنید که کل متن و حرف حساب مسخره بنظر بیاد
Iran, Islamic Republic of
ها ها ها بازیگر معروف .
هادی
Iran, Islamic Republic of
شما برو همون رسانه های جلبکی خودتون رو بخون.
بیهقی
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب
آنچه كه مهمه ,داشتن يه جو غيرت و شرف و آزادگي و عرق مليست نه شهرت و اسم و رسم و فلان و بهمان.
Iran, Islamic Republic of
چ عجب یه عاقل هم پیدا شد بینشون
مهدی
Australia
باسلام
دمّت گرم آقای پرویز فلاحی پور هنرمند ارزشی
ازهمین الآن شروع میشه یک مشت آدمهای غیر
ارزشی شروع کنند وعلیه شما منفی بافی کنند.
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا کجا بازیگر معروفه ؟بازیگر معروف کسی هست که توی خیابان که را رفت ۵۰درصد مردم او را بشناسند این بنده خدا اگه توی خیابون کسی او را ببینه فکر کنم فکر کنم ۵درصد مردم نمیدونن کی هست.بازیگر معروف مهران مدیری علی نصیریان امیر جعفری و شهاب حسینی و.....هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
الان که نظر این "بازیگر معروف " رو با آب و تاب نشر دادید اشکالی نداره.ایشون هم مثل بقیه و مثل لیلا حاتمی آزاده که نظرش رو بگه. ولی اگر دو روز دیگه نظر دیگه ای در موارد دیگه ای داشت که به مذاقتون خوش نیومد عنوان این بنده خدا رو به بازیگر درجه 3 و شیفته غرب و این چیزا عوض نکنید یه وقتی.
دیدم که میگم.
United States
این آقا چه معروف باشه چه نباشه وطن پرسته و حد خودش رو میدونه. بر عکس اونی که جلوی یک مشت آنگلوی چشم آبی احساس حقارت خودش رو با توهین به مملکت و مردمش با طرفداری از اراذل و اوباش نشون میده.
Iran, Islamic Republic of
ایشون بازیگر سریال "شب دهم"، "فاصله ها"، و چندین سریال تلویزیونی معروف است. نمیشناسید مشکل از خودتونه.
Iran, Islamic Republic of
البته سیاست تنها مسپله ای است که باید همه نظر بدهند و کمترین اش هم شرکت در انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
بازيگر معروف رو خوب اومدي چون به شما حال داد