شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

پاداش پایان سال به مدیران دانشگاه آزاد ممنوع شد

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 596787
رئیس‌ دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بخشنامه پرداخت سکه به مدیران، معاونان و هیئت رئیسه این دانشگاه در آخر سال را منتفی و تاکید کرد که پرداخت سکه به مدیران این دانشگاه ممنوع است.
پاداش پایان سال به مدیران دانشگاه آزاد ممنوع شد
به گزارش جهان نيوز، فرهاد رهبر رئیس‌ دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بخشنامه پرداخت سکه به مدیران، معاونان و هیئت رئیسه این دانشگاه در آخر سال را منتفی و تاکید کرد که پرداخت سکه به مدیران این دانشگاه ممنوع است.

براساس این گزارش، وی همچنین به تمام روسای واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ کرد که حق ارسال هدیه آخر سال به مدیران سازمان مرکزی این دانشگاه را ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی
Iran, Islamic Republic of
هرچند نوشته من با متن خبر متفاوت است اما تقاضای تامل وبررسی را دارم
مسئولین محترم دانشگاه آزاد یکی از مهمترین موارد در حین تحصیل ارائه پایان نامه است وکار برروی هر پایان نامه ورساله جزئی از یافته های دانشجو نسبت به اندوخته های علمی او در رشته ی تحصیلی می باشد .متاسفانه طریقه نمره دهی در پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد تحت عنوان عالی ، خوب وغیر قابل تحمل جایگاهی سطحی و بدور از منطق علمی می باشد، باید دانشجو احساس کند که تحقق او چه جایگاهی در پایان تحصیلاتش داشته است واز سوی دیگر این مرحله دانشگاهی باید نمره پایان نامه تاثیر گذار در جمیع نمرات مقطع تحصیلی ارشد باشد .
بهر حال برگشت اهداء نمره بجای عالی ،خوب و.. در پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد را بطور جد برای دانشگاه ضروری می دانم