چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

چرا رئیس‌جمهور سیف را برکنار نمی‌کند؟

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 596776
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا رئیس‌جمهور سیف را برکنار نمی‌کند؟
چرا رئیس‌جمهور سیف را برکنار نمی‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 15 اسفند) پارلماندر تذکری از عملکرد بانک مرکزی نسبت به پرداخت بدهی سپرده‌گذاران موسسات اعتباری انتقاد کرد و گفت: عملکرد نادرست بانک مرکزی باعث شده که صد هزار میلیارد تومان از سرمایه مردم در موسسات اعتباری از بین برود.​

وی با بیان اینکه عملکرد نامناسب بانک مرکزی باعث شده که میلیون‌ها سرمایه‌گذار، در موسسات اعتباری، دچار استیصال شوند، اظهار داشت: بلاتکلیف گذاشتن نرخ ارز باعث شده که ارزش پول ملی کشور زیر سوال برود؛ این وضعیت باعث شده قدرت خرید مردم کاهش یابد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس اضافه کرد: متأسفانه مسئولان بانک مرکزی از شبکه‌های مختلف صداوسیما حرف‌هایی می‌زنند که به آن عمل نمی‌کنند.

حاجی‌دلیگانی با انتقاد از بدعهدی دولت در رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسات اعتباری، تصریح کرد:  قرار بود تا پایان بهمن، وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی تعیین تکلیف شود، اما هنوز سپرده‌گذاران بلاتکلیف هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مدیریتی و عملکردی آقای سیف،  چرا رئیس‌جمهور او را برکنار نمی‌کند؟

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خانواده سیف افتخار زندگی در ایران را به ما نداده اند! چرا سیف اینقدر دلش ایران رو میخواد...............
مجید
Iran, Islamic Republic of
مگر رییس جمهور انتخاب کرده تا اورا بردارد.اجازه چنین کاری ندارد ....