پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

«مسجد دارالسلام» رنگ شهدا می‌گیرد

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 596703
این مراسم که با عنوان میثاق با شهیدان شناخته می شود با حضور خانواده های معظم شهدا، رزمندگان ، ایثارگران ، بسیجیان و خانواده های ایشان ، همچنین نمازگزاران مسجد و مردم محل در روز جمعه برگزار می گردد.
«مسجد دارالسلام» رنگ شهدا می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز، ۲۸ سال است که در سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و فرزند گرانقدرشان امام خمینی(ره) یادواره شهدای بسیج مسجد دارالسلام،با هدف تجلیل از شهدا و گرامیداشت مقام مادر به خصوص مادران شهدا که این دسته گلها را در دامان خود پرورانده اند برگزار می گردد.

این مراسم که با عنوان میثاق با شهیدان شناخته می شود با حضور خانواده های معظم شهدا، رزمندگان ، ایثارگران ، بسیجیان و خانواده های ایشان، همچنین نمازگزاران مسجد و مردم محل در روز جمعه مورخ  ۱۸\۱۲\۹۶ از نماز مغرب و عشاء در مسجد دارالسلام واقع در میدان منیریه خیابان ابوسعید برگزار می گردد.

از دیگر بخش های این برنامه پخش نماهنگ مدافعان محرم ، ویژه برنامه ای‌ در خصوص نامه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان اروپایی، تقدیر از جانباز قطع نخاع مدافع حرم، قرعه کشی و اهدای جوایز اسامی فاطمه، زهرا، روح الله از بین حاضرین در مراسم ، معرفی و اهدای جوایز به بسیجیان نمونه، برگزیدگان علمی و قبولی های دانشگاه است.
در این مراسم کربلایی علی جهانبخش، مداحی کرده و سردار محمد کوثری سخنرانی خواهد کرد.

همچنین هدایایی به رسم یادبود به مادران شهدای پایگاه در روز مادر تقدیم می گردد.

منبع:مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *