چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بلاتکلیفی کشتی نگران کننده شده است

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 596660
با وجود گذشت ۱۰ روز از استعفای رسول خادم همچنان تصمیم و موضع روشنی از سوی وزارت ورزش تعیین نشده است.
بلاتکلیفی کشتی نگران کننده شده است
به گزارش جهان نيوز، حدود یک هفته از استعفای جنجالی و شوک‌آور رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی می‌گذرد که اظهارنظرات و چالش‌های زیادی را به همراه داشت. مطالبات و بیانیه‌های خادم به کنار اما وزارت ورزش از زمان استعفای او به این ور تنها چند واکنش ضمنی داشته است که در بلاتکلیفی و مشکلات کشتی هیچ تغییری ایجاد نکرده است. 
 
خادم در تصمیم اول خود از ریاست فدراسیون و در قدم بعدی از سرمربیگری تیم‌ملی استعفا داد. اعضای شورای فنی و نواب رئیس فدراسیون هم یک به یک به همراه روسای هیات‌های استانی هم از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند. 

با این حال وزارت ورزش هنوز هیچ اقدام عملی و موثری انجام نداده است و فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد چراکه خادم تصمیم ندارد تا قبل از روشن شدن تکلیف فدراسیون او به محل کارش برگردد و از سوی دیگر وزارت ورزش هم اقدام عملی در دست ندارد. 

مسعود سلطانی‌فر و محمدرضا داورزنی در مصاحبه‌های بعد از این استعفا اعلام کرده‌اند با کناره‌گیری خادم موافقت نخواهند کرد؛ اما هیچ واکنش یا اتفاق واضحی رخ نداده است تا به واسطه آن رئیس مطالبه‌گر فدراسیون کشتی به محل کار خود بازگردد. اینکه این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت موضوع نامعلوم کشتی و وزارت ورزش خواهد بود.

منبع:ورزش سه
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *