چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شرط تروریست‌های غوظه شرقی برای دولت سوریه

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 596583
تروریست‌های مستقر در غوطه شرقی دمشق هرگونه خروج غیرنظامیان و بیماران را از این منطقه مشروط به ارسال کاروان تدارکات و دارو کرده اند.
شرط تروریست‌های غوظه شرقی برای دولت سوریه
به گزارش جهان نيوز، گروه های تروریستی وابسته به شبکه القاعده مستقر در حاشیه دمشق هرگونه خروج غیرنظامیان و بیماران را از منطقه غوطه شرقی مشروط به ارسال کاروان تدارکات و دارو کرده اند.

بنابر این گزارش، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد: گروه‌های مسلح در غوطه شرقی دمشقدر مقابل ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه اجازه خروج غیرنظامیان از این منطقه را داده‌اند.

سازمان ملل نیز از ورود کاروان کمک‌ها به غوطه شرقی خبر داد. در همین راستا کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه عازم غوطه شرقی به گذرگاه الوافدین رسیده است.

ارتش سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد، افراد مسلح غوطه شرقی متعهد شدند به غیرنظامیان اجازه دهند از طریق گذرگاه‌های امنی که ارتش سوریه برای آنها طی روزهای گذشته تعبیه کرده، خارج شوند.

خبرگزاری اینترفاکس روسیه به نقل از ارتش سوریه گزارش داد، افراد مسلح موافقت کرده‌اند به غیرنظامیان اجازه دهند در ازای ورود کمک‌های انسانی غوطه را ترک کنند.

منبع:اعلام الحربی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *