جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هشدار ترامپ به فلسطینیان: به میز مذاکرات بازگردید

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 596535
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان هشدار داد که به میز مذاکرات بازگردند.
هشدار ترامپ به فلسطینیان: به میز مذاکرات بازگردید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در دیدار "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان هشدار داد و گفت: فلسطینی‌ها باید به مذاکرات بازگردند و اگر باز نگردند هیچگونه صلحی وجود نخواهد داشت.

ترامپ در این دیدار تاکید کرد: امروز روابط بین واشنگتن و تل‌آویو بهتر از هر زمان دیگر در گذشته است.رئیس جمهور آمریکا همچنین از احتمال سفرش به بیت‌المقدس برای افتتاح سفارت آمریکا در این شهر خبر داد.

وی افزود: ما یک توافق بسیار بد با مکزیک و کانادا داریم که نفتا نام دارد. در پی این توافق کارخانه‌های ما کشور را ترک کرده و فرصت‌های شغلی برای سال‌هاست که کشور را ترک  کرده‌اند. نفتا یک فاجعه بود. ما در حال مذاکره مجدد درباره نفتا هستیم و اگر به توافقی نرسیم آن را لغو می‌کنیم.

نتانیاهو نیز گفت: این اولین بار است که پس از اقدام شما در اعلام انتقال سفارت آمریکا به قدس با یکدیگر دیدار می‌کنیم.
وی افزود: اگر بخواهم بگویم که بزرگترین چالش در خاورمیانه برای هر دو کشور و همسایگان عرب ما چیست، این موضوع در یک کلمه خلاصه می‌شود و آن "ایران" است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *