جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با نماینده یونیسف

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 596491
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با نماینده یونیسف در ایران دیدار و بر رعایت حقوق زنان و کودکان در یمن، لیبی، افغانستان و میانمار تأکید کرد.
جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با نماینده یونیسف
به گزارش جهان نيوز؛ حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به حقوق کودکان و زنان بر اهمیت نقش یونیسف در حمایت از اوضاع کودکان و زنان و اقدامات انسان دوستانه در مناطق بحرانی از جمله یمن، لیبی، ‌افغانستان و میانمار تأکید کرد.
 
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل خاطر نشان کرد: حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در جهان وضعیت کودکان، زنان و در نهایت صلح در جامعه جهانی را با خطر مواجه می کند.

قدردانی نماینده یونیسف در ایران از حمایت جمهوری اسلامی در پیگیری امور کودکان
ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از حمایت جمهوری اسلامی ایران در پیگیری امور کودکان گفت: همکاری دولت ها با یونیسف در سراسر جهان به ویژه در مناطق بحرانی در بهبود اوضاع کودکان تعیین کننده است.
نماینده یونیسف در ایران اظهار داشت: ما از شما انتظار داریم به حمایت ها و تلاش های خود در حمایت از کودکان ادامه دهید تا این صداها شنیده شود.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *