سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رئیس جمهور باید سمبل اخلاق باشد

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 596481
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: کم عقل خواندن منتقدان در تضاد با آرمان‌های اسلام و جایگاه والای ریاست جمهوری است. این گونه ادبیات ...
رئیس جمهور باید سمبل اخلاق باشد
به گزارش جهان نيوز، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به کم عقل خواندن منتقدان دولت توسط آقای روحانی گفت:کم عقل خواندن منتقدان در تضاد با آرمان‌های اسلام و جایگاه والای ریاست جمهوری است. این گونه ادبیات از مقام اول اجرایی کشور حقیقتاً به مصلحت کشور و ایشان نیست.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید سمبل اخلاق، عدالت، گذشت و مهربانی باشد البته نسبت به دشمنان نظام و انقلاب از جمله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باید بسیار قاطع و سختگیرانه صحبت کرد.

زاهدی با این ملت بزرگ باید با کرامت، رفتار و صحبت کرد؛ همه دولت‌ها در همه جای جهان منتقدینی داشتند، اما استفاده از این واژگان منزلت ریاست جمهوری را پایین می‌آورد تاکید کرد: منتقدین آقای روحانی کم عقل نیستند بلکه از بهترین‌های نظام و انقلاب و افرادی فرهیخته و دارای علم و آگاهی هستند، اما استفاده از واژه کم عقل و بی عقل در تضاد با آرمان‌های اسلام واقعی و جایگاه والای ریاست جمهوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *