شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

واکنش ذوالنوری به اظهارات روحانی درباره منتقدان

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 596373
نماینده مردم قم در مجلس گفت: سخنان رئیس‌جمهور درباره عبور از رکود و وضعیت اقتصادی کشور و نیز واکنش‌هایش به منتقدان باطل است.
واکنش ذوالنوری به اظهارات روحانی درباره منتقدان
به گزارش جهان نيوز، نماینده مردم قم به اظهارات روحانی درباره منتقدان دولت واکنش نشان داد و گفت: بی‌عقل خواندن منتقدان حکایت از آن دارد که شعارهای حسن روحانی مبنی بر استقبال از نقد یک نمایش فریبکارانه است.

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌عقل خواندن منتقدان از سوی رئیس جمهور در همایش روز گذشته سالیانه بانک مرکزی گفت: کم‌عقل خواندن منتقدان از سوی آقای رئیس جمهور نشان از یک پارادوکس موضعی و تضاد فکری در ایشان دارد.

وی با ذکر این نکته که به‌کارگیری این تعبیر در قبال منتقدان نشان از اعتقاد متزلزل روحانی به شعارهایش دارد و «مصداق دم خروس و قسم حضرت عباس» است، اظهار داشت: ایشان در نوبتی نقد را آزاد اعلام می‌کند و خود را ممنون منتقدان می‌داند و در نوبتی دیگر منتقدان را به جهنم حواله داده و آنها را تازه‌به دوران رسیده و بی‌ریشه و بی‌شناسنامه می‌خواند.

ذوالنوری در این باره گفت: اینها همه حکایت از آن دارد که اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر استقبال از نقد یک نمایش فریبکارانه است؛ زیرا ایشان منتقدان را به صورت عام می‌کوبد در حالی‌که بسیاری از صاحب‌نظران و اقتصاددانان نسبت به وضعیت اقتصاد کشور نقد جدی دارند.

وی افزود: رئیس‌جمهوری که در عرصه اقتصاد تخصص ندارد، چگونه به منتقدان اقتصادی و به گروهی عظیم از اقتصاددانان که در این حوزه مجتهد هستند، لفظ بی‌عقل اطلاق می‌کند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: گذشته از آن مردمی که نان برای خوردن ندارند، به عملکرد دولت نقد دارند؛ چراکه مردم وعده‌های دولت را در خاطر دارند و می‌شمارند که تاکنون رئیس‌جمهور چند بار عنوان کرده است که ما از «رکود» عبور کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ایشان که از رفراندوم سخن می‌گوید، بهتر است یک رفراندوم برگزار کند و از مردم و تولیدکنندگان بپرسد که آیا ما از رکود عبور کرده‌ایم یا نه؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس‌جمهور درباره عبور از رکود و وضعیت اقتصادی کشور و نیز واکنش‌هایش به منتقدان باطل است و ایشان باید ضمن پذیرفتن نقدها به انتقادات احترام بگذارد و ما به حول قوه الهی به صورت استدلالی در صحن مجلس پاسخ ایشان را خواهیم داد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته در پنجاه و هفتمین مجمع سالیانه بانک مرکزی تصریح کرد: وقتی حساب می‌کنم، می‌بینم کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است؛ مخالفت با دولت معنی ندارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *