شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
دانشگاه‌ها میزبان معتکفین خواهند شد؛

برنامه «ثبت‌نام» در مراسم‌های اعتکاف دانشجویی نوروز ۹۷ +جدول

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 596353
با توجه به این موضوع که دانشگاه‌ها در ایام نوروز تعطیل هستند با این حال این تعطیلی موجب نشده است که دانشجویان، علی‌الخصوص در دانشگاه‌های تهران، از میزبانی کردن معتکفین منصرف شوند و با قدرت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته، این مراسم معنوی را برگزار خواهند کرد.
برنامه «ثبت‌نام» در مراسم‌های اعتکاف دانشجویی نوروز ۹۷ +جدول
به گزارش جهان نيوز، با نزدیک شدن به ماه رجب و ایام اعتکاف مساجد دانشگاه‌های سراسر کشور، مطابق سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند و میزبان دانشجویان و اقشار مختلف مردم معتکف هستند. مراسم اعتکاف رجبیه دانشجویان و دانشگاهیان، همزمان با ایام نوروز 97 و در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه مصادف با 13، 14 و 15 رجب در مساجد دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

با توجه به این موضوع که دانشگاه‌ها در ایام نوروز تعطیل هستند با این حال این تعطیلی موجب نشده است که دانشجویان، علی‌الخصوص در دانشگاه‌های تهران، از میزبانی کردن معتکفین منصرف شوند و با قدرت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته، این مراسم معنوی را برگزار خواهند کرد. علاوه بر دانشگاه‌های تهران، این مراسم در دانشگاه‌هایی همچون آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی و فرهنگیان برگزار می‌شود.

برنامه‌های اعتکاف مساجد دانشگاه‌های سراسر کشور، به شرح زیر است:



منبع:خبرنامه دانشجویان ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *