پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بازی‌ سعیدآقاخانی‌درسریال«۸۷ متر»قطعی نیست

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 596348
تصویربردارى سریال «٨٧ متر» به کارگردانى کیانوش عیارى در خیابان نیلوفر با حضور تمام بازیگران ادامه دارد.
بازی‌ سعیدآقاخانی‌درسریال«۸۷ متر»قطعی نیست
به گزارش جهان نيوز، شبنم عرفى نژاد دستیاراول کارگردان و برنامه ریز سریال «٨٧ متر»به کارگردانى کیانوش عیارى است. او در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این مجموعه نمایشى، بیان کرد: تصویردارى «٨٧ متر»این روزها در لوکیشن اصلى سریال واقع در خیابان نیلوفر پیگیرى مى شود و تا اواخر سال هم گروه سازنده در لوکیشن فعلى مستقر خواهند بود.

وى با اشاره به اینکه تا اوایل فصل زمستان سال آینده امکان دارد که تصویربردارى سریال «٨٧ متر» ادامه پیدا کند، گفت: واقعا نمى توانم در ارتباط با اینکه چند درصد از کار تصویربردارى شده، صحبت کنم چون روزانه از صبح تا شب مشغول کار هستیم ولى بنظرم تا اوایل زمستان سال آینده تصویربردارى «٨٧ متر» خاتمه پیدا خواهد کرد.

عرفى نژاد در ارتباط با حضور سعید آقاخانى در«٨٧ متر»، خاطرنشان کرد: توافق اولیه با وى براى حضور در این سریال صورت گرفته است، ولى هنوز مشخص نیست که آقاخانى زمان بازى در این سریال درگیر پروژه دیگرى است یا خیر، به عبارت دیگر حضور وى در این سریال قطعى نیست، هرچند که امیدواریم شرایط براى آقاخانى در «٨٧ متر» مهیا باشد و با وى همکارى کنیم.

گفتنی است؛ علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوری زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال 87 متر هستند.

مجموعه تلویزیونی «87 متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *