پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
فرمانده انتظامی فریمان خبر داد؛

کشف محموله مواد محترقه خطرناک در فریمان

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 596294
فرمانده انتظامی فریمان از کشف محموله مواد محترقه خطرناک همزمان با نزدیک شدن به شب چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.
کشف محموله مواد محترقه خطرناک در فریمان
به گزارش جهان نيوز به نقل مهر، سرهنگ علی اکبر قربانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا گزارش هایی مبنی بر فروش و توزیع مواد محترقه توسط چند متصدی واحد صنفی در فریمان حاصل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی فریمان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری مرکزی فریمان با انجام تحقیقات لازم با هماهنگی قضایی ، در بازرسی از پنج واحد صنفی تعداد ۳۰۰۰ انواع مواد محترقه را کشف کردند.

قربانی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار از شهروندان درخواست می کنیم هرگونه خبری در خصوص فروش و توزیع مواد محترقه را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند تا پیگیری لازم انجام شود.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *