جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

انفجار مین در بانه ۲ زخمی برجا گذاشت

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 596276
فرماندار بانه در کردستان از انفجار مین برجا مانده از دوران دفاع مقدس در منطقه برویشکانی بخش ننور این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر زخمی شدند.
انفجار مین در بانه ۲ زخمی برجا گذاشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، محمد فلاحی اظهار کرد: این 2 نفر که برادر هستند وارد منطقه ممنوعه و مین گذاری، شده بودند که یکی از آنها از ناحیه دست و دیگری از ناحیه پا زخمی شد که برای مداوا به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل شدند.

 در شهرستان بانه هر سال بطور متوسط چند انفجار مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس روی می دهد که بیشتر به خاطر بارندگی و رانش زمین از زیر خاک بیرون آمده اند و برخی افراد که با هدف جمع کردن گیاهان خوراکی به مناطق مرزی می روند یا چوپان ها در حین چرای دام با این مین ها برخورد کرده و آسیب می بینند.

شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده و 84 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و در دوران دفاع مقدس از جمله مناطق عملیاتی نیروهای مسلح کشورمان برای رویارویی با ارتش متجاوز رژیم بعث عراق بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه ايلام گفت طرف من نيايد، دورم مين‌گذاري شده‌ها....
گوش نكردن ديگه....