چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تفاهم رسانه ملی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 596237
وزیر ورزش از تفاهم بر سر طرحی میان رسانه ملی، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای درآمدزایی از ورزش خبر داد.
تفاهم رسانه ملی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطاني فر با بيان اينكه در خصوص طرحي كه بخش بازرگاني صدا و سيما در زمينه درآمدزايي و تبليغات تهيه كرده است به تفاهم رسيده ايم گفت: اميدواريم حداكثر تا هفته آينده با تشكيل جلسات مشترك ميان وزارت ورزش و جوانان، صدا و سيما و فدراسيون فوتبال، اصلاحات لازم در خصوص اين طرح صورت گيرد و به توافق نهايي برسيم.
 
بنابر گزارش روابط عمومي رسانه ملي، سلطاني فر پس از جلسه مشترك با رئيس رسانه ملي و رئيس فدراسيون فوتبال در صدا و سيما افزود:ان شاءالله طرح پيشنهادي صدا و سيما مبنايي باشد براي درآمدزايي بيشتر از ورزش و فعاليت هاي ورزشي و معتقديم اين طرح براي دوطرف اصلي  برد - برد است.

وزير ورزش و جوانان با تاكيد بر درآمد زايي بيشتر از رويداد هاي ورزشي افزود: طرحي كه صدا و سيما تهيه كرده است هم منافع رسانه ملي را تامين مي كند و هم بخش ورزش كشور به ويژه فوتبال از آن منتفع خواهد شد.

وي افزود : اميدواريم با توجه به فضاي بسيار خوبي كه در جلسه با رئيس سازمان صداوسيما ايجاد شده و تفاهمي كه به وجود آمده است بتوانيم هر چه سريعتر اين طرح را نهايي و مراحل اجرايي آن را آغاز كنيم.

 سلطاني فر به ديگر مباحث مطرح شده در اين جلسه اشاره و تصريح كرد: درباره همكاري هاي مشترك ميان صداوسيما و بخش ورزش كشور و همچنين رويدادهاي پيش رو به خصوص جام جهاني 2018 و بازي هاي آسيايي جاكارتا برنامه ريزي خوبي با حمايت هاي دكتر علي عسكري رئيس سازمان صداوسيما صورت گرفته و در اين جلسه مبناي اين برنامه ريزي ها گذاشته شده است.

مهندس شهرياري، معاون منابع مالي و سرمايه انساني سازمان نيز با ابراز رضايت از اين نشست گفت: اين نشست آغاز خوبي است تا همكاري هاي سازمان صداوسيما و وزارت ورزش و جوانان بيش از پيش گسترش يابد و در نهايت موفقيت خوبي براي كشور رقم بخورد.

مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال هم اين جلسه را مفيد و موثر خواند و ابراز اميدواري كرد شاهد تاثير مثبت آن بر فوتبال كشور باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *