کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدامات ۳۰گروه تروریستی در کشور خنثی شده است

13 اسفند 1396 ساعت 18:35

معاون وزارت اطلاعات از خنثی سازی اقدامات ۳۰ گروه تروریستی غیر از داعش طی چند سال گذشته در کشور خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از اداره کل اطلاعات استان فارس، معاون وزارت اطلاعات در آیین آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تروریسم تکفیری در شیراز افزود: افزون بر ۳۰ گروه تروریستی مسلح طی چند سال گذشته اقداماتی را برای نا امن ساختن فضای کشور و سلب آرامش مردم در دستور کار داشته اند.

وی اظهار کرد: این اقدامات با عنایت خداوند متعال، دعای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، هوشیاری و همکاری مردم همیشه در صحنه، مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری سایر دستگاه های امنیتی سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خنثی شده است. 

معاون وزارت اطلاعات گفت: هرچند داعش امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم و جانفشانی رزمندگان اسلام، سرزمینی برای حاکمیت ندارد، لیکن باید با هوشیاری، مراقب برنامه های جدید تروریست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها بود. 

در این آیین، نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تروریسم تکفیری که به همت اداره کل اطلاعات استان فارس برپا شده است، آغاز به کار کرد. 

این آیین با حضور آیت الله دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، اسماعیل تبادار استاندار فارس و رئیس شورای تامین استان فارس و همچنین علما و روحانیون، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس کل دادگستری، اعضای جامعه اطلاعاتی و تعدادی از مدیران ارشد استان برگزار شد. 

در این نمایشگاه، مستندات مربوط به فعالیت، اقدامات و انهدام ده ها تیم تروریستی اعزامی به کشور، تجهیزات انفجاری، سلاح های کشف شده، ابزار و وسایل الکترونیکی و ... به نمایش گذاشته شده است.

منبع: مهر


کد مطلب: 596151

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/596151/اقدامات-۳۰گروه-تروریستی-کشور-خنثی-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com