پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲

واکنش نقوی حسینی به اظهارات امروز روحانی

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 596066
نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به توهین امروز حسن روحانی به منتقدان گفت: در سطح ریاست جمهوری نیست که به منتقدان اهانت کند.
واکنش نقوی حسینی به اظهارات امروز روحانی
به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 13 اسفند پارلمان با یادآوری جمعیت تهران چهار میلیونی استان تهران گفت: 5 سال از دولت گذشته است، اما یک سفر استانی به این شهرستان ها انجام نشده است.

وی افزود: مردم از ما می‌پرسند چرا هیات دولت به شهرستان‌های استان تهران نمی‌آید؟ اگر دولت نمی‌خواهد با مردم ملاقات کند لااقل به این شهرستان‌ها سفر داشته باشد تا مشکلات را ببیند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه هاشمی سه بار، خاتمی 2 بار و احمدی‌نژاد چهار بار به شهرستان‌های استان تهران سفر کرده‌اند، گفت: با اهانتی که رییس‌جمهور امروز به منتقدان کردند ما می‌ترسیم انتقاد کنیم، چون ایشان هر بار به منتقدان توهین می‌کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در سطح ریاست جمهوری نیست که به منتقدان اهانت کند، بیان داشت: برخی اقدامات دولت درست نیست، دولت باید به انتقادات گوش کند؛ دولت که ادعای دسترسی آزاد به اطلاعات و استقبال از نقد دارد باید حرف منتقدان را بشنود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در پنجاه و هفتمین مجمع سالیانه بانک مرکزی گفت:

می‌بینم کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است. مخالفت با دولت معنی ندارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این نماینده