سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رکوردهای آقای معمولی و تیمش

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 595966
شاگردان یورگن کلوپ در شب شکست نیوکاسل موفق به ثبت رکوردهای خوبی شدند.
رکوردهای آقای معمولی و تیمش
به گزارش جهان نيوز، لیورپول دیشب (شنبه) در هفته‌ بیست و نهم لیگ جزیره توانست با دو گل  نیوکاسل را شکست دهد. به ‌این‌ ترتیب شاگردان کلوپ موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی راه یافتند  ولی در صورتی که منچستریونایتد فردا شب بتواند کریستال پالاس را شکست دهد، بار دیگر لیورپول به رده سوم سقوط خواهد کرد.

گل دوم لیورپول در این مسابقه که از سوی سادیو مانه به ثمر رسید، دویستمین گل لیورپول تحت هدایت   یورگن کلوپ بود. این مربی آلمانی هر چند هنوز نتوانسته است با لیورپول جامی به دست بیاورد  ولی فوتبال هجومی او باعث شده  قرمزهای لیورپول و هواداران این تیم از حضور این مربی  در تیم شان حمایت کنند.

گل اول لیورپول را هم محمد صلاح مصری به ثمر رساند. این بازیکن گلزن  تاکنون در این فصل در  ۲۶ بازی موفق به زدن گل شده است و این یعنی بیش از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ معتبر اروپا در تعداد بازی توانسته است دروازه‌بان حریفان را باز کند.

لیورپول که  در لیگ قهرمانان اروپا   باید با پورتو بازی کند و   با توجه به پیروزی   پنج بر صفر در بازی رفت در زمین پورتو  صعودش تا حد بسیار زیادی  قطعی شده است، بعد از مسابقه با پورتو یک بازی حساس با منچستریونایتد خواهد داشت که این مسابقه نبرد برای کسب نایب قهرمانی لیگ جزیره است.
 
منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *