کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم با موضوع ازدواج

13 اسفند 1396 ساعت 9:21

تفکری بافقی گفت: به احتمال خیلی زیاد نوروز ۹۷ برنامه «یک روز خاص» با محوریت ترویج ازدواج از شبکه نسیم پخش خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز، هاشم تفکری بافقی تهیه کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی از تولید یک برنامه جدید در شبکه نسیم خبر داد و گفت: به احتمال خیلی زیاد برای نوروز 97،برنامه تلویزیونی «یک روز خاص» را با محوریت ترویج ازدواج،  از شبکه نسیم به روی آنتن خواهیم برد.

 
وی در ادامه بیان کرد: این برنامه با محوریت ترویج ازدواج، یک مستند رئالیتی شو است که در روز عروسی از صبح با داماد و عروس همراه می شود و از این روز خاص و پر استرس، با تمام شیرینی ها و دلهره هایش فیلمبرداری خواهد شد.
 
تهیه کننده برنامه تلویزیونی «از لاک جیغ تا خدا» افزود: تمام اتفاقات روز عروسی طنز موقعیتی را به وجود می آورد که هم باعث خنده می‌شود و هم به نوعی می تواند موجب ترویج ازدواج شود.

تفکری بافقی اظهار کرد: سوژه های ما جوانان کم سن و سال هستند، تا با توجه به آمار بالا رفتن سن ازدواج، ازدواج در سن پایین را ترویج بدهیم.
 
وی درباره پخش این برنامه تصریح کرد: به احتمال زیاد این برنامه در ایام نوروز به روی آنتن شبکه نسیم می رود، اما به دلیل اینکه همیشه جدول پخش نوروزی فشرده است و تعدد برنامه ها وجود دارد، نمی توانیم درباره زمان پخش به قطعیت سخن بگوییم.
 
تفکری بافقی درباره اجرا و عوامل برنامه «یک روز خاص»، خاطر نشان کرد: مجری نداریم و بنفشه رافعی به عنوان راوی این برنامه، نَریشن تصاویر را روایت کرده است و من تهیه کننده و کارگردان مجموعه هستم.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 595908

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/595908/ویژه-برنامه-نوروزی-شبکه-نسیم-موضوع-ازدواج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com