جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

تهران آماده خروج احتمالی آمریکا از برجام است

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 595813
سفیر ایران در مسکو اعلام کرد که تهران آمادگی لازم برای خروج آمریکا از برجام را دارد.
تهران آماده خروج احتمالی آمریکا از برجام است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تاس، «مهدی سنایی» سفیر ایران در مسکو طی مصاحبه ای اظهار داشت که ایران متوجه خروج آمریکا از برجام است و برای آن آماده است.

سنایی گفت: جمهوری اسلامی ایران، علیرغم بدبینی نسبت به کشورهای غربی، روند مذاکرات برجام را ادامه داد و البته، همیشه متوجه اقدامات ناقض احتمالی غرب به ویژه آمریکا بوده است و ایران با دانستن این مسئله، خود را برای خروج آمریکا از برجام آماده کرده است.

وی با اشاره به روابط دو جانبه ایران و روسیه افزود: ۵ و ۶ مارس ایران و روسیه در مسکو درمورد سرمایه گذاری درخصوص حمل و نقل و انرژی دیدار خواهند کرد.

این دیپلمات ایرانی در ادامه گفت: تهران و مسکو از قبل در بخش نظامی- فنی همکاری داشته‌ اند و قطعاً همکاری میان روسیه و ایران در مقابله با تروریسم در سوریه یک اساس مناسب برای گسترش همکاری نظامی- فنی بین دو کشور است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هم چوب و خوردید و هم پیاز را
حالا از این به بعد عقب موندگی از کشورهای عرب خلیج فارس و در توسعه انرژی هسته ای هم ماله بکشید
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر روسیه بزرگ . روس در جریان فتنه سوریه نشان داد مردانه در پشت همپیمانان خود است .حالا مخالفین اتحاد قدرتمند ایران وروسیه بسوزند