جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آغاز صدور کارت معافیت های جدید مشمولان

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 595811
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح از آغاز صدور کارت‌های معافیت دارندگان ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری خبر داد.
آغاز صدور کارت معافیت های جدید مشمولان
به گزارش جهان نيوز، سردار کمالی در مورد آخرین وضعیت روند استفاده از قانون معافیت ایثارگری گفت: همانگونه که قبلا اعلام شده، کسانیکه والدینشان سابقه ۲۹ یا ۲۸ ماه ایثارگری دارند، از سربازی معاف می‌شوند.

وی افزود: این افراد باید به یگان‌های خدمتی خود مراجعه و سوابق ایثارگری را دریافت کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه صدور کارت‌های معافیت این دست مشمولان آغاز شده است و آن‌ها هم که اکنون سرباز هستند کارت پایان خدمت و آن‌ها که اعزام نشده اند، کارت معافیت دریافت می‌کنند.

وی اعلام کرد: مهلت اولیه افراد واجد شرایط تا پایان سال ۹۶ است، ولی افراد واجد شرایطی که موفق به اخذ گواهی نشوند در سال ۹۷ نیز فرصت دارند و نگران نباشند.

سردار کمالی تاکید کرد: همه افراد واجد شرایط، چه کسانی که پیامک دریافت کرده و چه کسانی که پیامک دریافت نکرده اند باید برای اخذ گواهی مراجعه کنند. شرط اصلی استفاده از این مزایا ورود به سن مشمولیت و داشتن امتیاز ۲۸ و ۲۹ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *