کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمریکا در عرصه دریا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

12 اسفند 1396 ساعت 16:16

فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌گوید: نیروهای مسلح و مردم ایران هر نوع تهدیدی را خنثی می‌کنند و امروز هم همه دنیا به این نتیجه رسیده که نیرو های مسلح ایران از قدرت بازدارندگی بسیار قوی برخوردار است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین همایش مشترک دریایی ارتش و سپاه گفت: با عنایت خداوند و به برکت این انقلاب و تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا می‌توان این را به جرات بیان کرد که دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس؛ شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در عرصه دریا هم که اصلی‌ترین نقطه تقابل با ایران است با وجود دو نیروی دریایی قدرتمند ارتش و سپاه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه مشورت و هم اندیشی بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه باعث پیشرفت هرچه بهتر اهداف سازمان و ایجاد همدلی و اتحاد می‌شود خاطر نشان کرد: فرماندهی معظم کل قوا همواره بر این اتحاد و همدلی تاکید دارند و برگزاری این گردهمایی‌ها باعث ایجاد بازدارندگی می‌شود.

وی افزود: همه ما بر این باوریم که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تا به امروز که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم رمز موفقیت و پیروزی، همین اتحاد و همدلی بین مردم و نظام بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در زمینه دفاع و بازدارندگی توانسته‌ایم خود را به جهانیان ثابت کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران ۸ سال جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر گذاشت و به دشمن نشان داد که نیرو‌های مسلح و مردم ایران هر نوع تهدیدی را خنثی می‌کنند و امروز هم همه دنیا به این نتیجه رسیده که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت بازدارندگی بسیار قوی برخوردار است و اعترافات و صحبت‌های مقامات مسئول رسمی آمریکا مهر تأییدی بر این ادعاست.

سردار فدوی افزود: عنایات خداوند متعال چنان رعب و وحشتی را در بین کشور‌های متجاوز قرار داده که همواره شاهد هستیم چند کشور به قول خودشان قدرتمند دور هم جمع می‌شوند تا برای جلوگیری از قدرت ایران تصمیم بگیرند و از پیشرفت نظامی و علمی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند. این ترس و بیم فقط ناشی از لطف پروردگار است که ما همواره شکرگزارش هستیم.


کد مطلب: 595796

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/595796/آمریکا-عرصه-دریا-هم-هیچ-غلطی-نمی-تواند-بکند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com