پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فیلمسازان‌بعدازجشنواره فجرمشغول‌چه‌کاری‌هستند؟

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 595737
برخی از فیلمسازان این روزها بعد از پشت سرگذاشتن سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در حال نگارش فیلمنامه جدید خود هست.
فیلمسازان‌بعدازجشنواره فجرمشغول‌چه‌کاری‌هستند؟
به گزارش جهان نيوز، برخی از فیلمسازان بعد از پشت سرگذاشتن سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در حال نگارش فیلمنامه‌های جدید خود هست.در ادامه به پنج نفر از این فیلمسازان اشاره می‌شود.

مریلا زارعی به تازگی شروع به نگارش فیلمنامه«زنان سانچی» کرده است. این فیلمنامه در ژانر اجتماعی است.

پوریا آذربایجانی که به تازگی «جشن دلتنگی» را کارگردانی کرده است، در حال نگارش فیلمنامه «خرم شهر» است. این فیلمنامه در ژانر دفاع مقدس است.

مریم دوستی که اولین چندی پیش اولین فیلم بلند سینمایی‌اش «دریاچه ماهی» را اکران کرده بود، به تازگی فیلمنامه «آسیه در زمستان» را به پایان رسانده است. این فیلمنامه در ژانر اجتماعی است.

پیمان معادی که فیلم سینمایی«بمب؛یک عاشقانه» را در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کرد، این روزها مشغول نگارش فیلمنامه«دکتر نون» است. این فیلمنامه در ژانر ملودرام است.
منیژ حکمت نیز که فیلم سینمایی «جاده قدیم» را به تازگی در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کرد، فیلمنامه «لطفاً بذار دورغ بگم» را در حال نگارش دارد. این فیلم در گونه کمدی است

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *