جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شرایط پیچیده عالیشاه با باشگاه تراکتورسازی!

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 595721
وضعیت سربازی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در شرایط که اعلام شده خدمت او به پایان رسیده در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد و هنوز چیزی قطعی نشده است.
شرایط پیچیده عالیشاه با باشگاه تراکتورسازی!
به گزارش جهان نيوز، بعد از حضور امید عالیشاه بازیکن فعلی تراکتورسازی در برنامه شبکه ۳ به عنوان کارشناس دربی ۸۶ حواشی به وجود آمد و باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفت به خاطر عدم هماهنگی برای حضور در برنامه تلویزیونی و کارشناسی بازی تیمی دیگر که باعث عصبانیت هواداران این تیم شد عالیشاه را اخراج کند.
 
این اتفاقات در شرایطی رخ داده که ظاهرا عالیشاه ۱۹ بهمن ۹۶ با توجه به کسری خدمتی که به خاطر حضور پدرش در جبهه و سابقه فعالیت در بسیج داشته، نامه اتمام سربازی خود را از سپاه عاشورا دریافت کرده است و برای گرفتن کارت پایان خدمت خود باشگاه تراکتورسازی باید برگه تسویه حساب را صادر کند.

این مسائل در شرایطی مطرح شده که طبق قانون کسری خدمت باید به تائید یگان خدمتی سرباز برسد تا این موضوع قطعی شود.

موضوع دیگری که در این مورد مطرح شده این است که چرا عالیشاه با وجود گرفتن نامه اتمام سربازی تا تاریخ ۸ اسفند در تمرین تراکتورسازی حضور داشته است؟ اگر خدمت این بازیکن تمام شده بود دلیلی نداشت او دو هفته بعد در تمرین این تیم حضور پیدا کند.

این اتفاق در مورد احمد نوراللهی هم رخ داد. این بازیکن با وجود گرفتن کسری خدمت برای نهایی شدن این موضوع نیاز به تائید و گواهی یگان خدمتی داشت.

با توجه به شرایط موجود و اختلافاتی که به وجود آمده بعید است باشگاه تراکتورسازی گواهی و تائیدیه برای این بازیکن صادر کند و این در شرایطی است که مسئولان مربوطه حتی کسری خدمت این بازیکن را هم مورد قبول نمی‌دانند.

به طور قانونی بدون توجه به داشتن کسری خدمت زمان اتمام سربازی عالیشاه مهرماه ۹۷ است. اگر کسری عالیشاه مورد تائید قرار نگیرد این بازیکن باید تا آن زمان به سربازی خود ادامه دهد و با توجه به اتفاقات اخیر و اخراج از سوی باشگاه اگر این اتفاق رخ دهد شرایط سختی برای این بازیکن رقم خواهد خورد.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی در این مورد رخ می‌دهد.

منبع:نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *