پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

۱۰۰ هزار زائر در نوروز ۹۷ به عتبات اعزام می‌شوند

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 595659
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام ۱۰۰ هزار زائر، در ایام نوروز سال ۹۷ به عتبات عالیات خبر داد.
۱۰۰ هزار زائر در نوروز ۹۷ به عتبات اعزام می‌شوند
به گزارش جهان نيوز، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: پس از انجام پیش ثبت‌نام و ثبت نام و قرعه کشی و همچنین تعیین اولویت‌های اعزامی به عتبات، ۱۰۰ هزار زائر در طول نوروز سال ۹۷ و در قالب چندین کاروان‌ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
 
وی در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت به زائران عتبات در نوروز  ۹۷ تصریح کرد: اقدامات لازم برای تشرف زائران عتبات عالیات در نوروز سال ۹۷ انجام شده است و درصدد هستیم تا کیفیت خدمات مورد نیاز این افراد را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.
 
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از سفرهای عتبات عالیات ویژه نوروز سال آینده، خاطر نشان کرد: خوشبختانه همان طور که پیش بینی می‌شد مردم استقبال خوبی از سفرهای عتبات داشتند و تمام تلاش عتبات عالیات بر مهیا بودن شرایط استاندارد و مناسب برای زائران این سفر است.
 
آقایی ضمن تاکید بر ضرورت خودداری مردم از سفر با کاروان‌های آزادبر به عتبات عالیات تصریح کرد: مردم از سفر با کاروان‌های غیرمجاز آزادبر خودداری کنند و سلامت و امنیت خود را به خطر نیندازند. 

منبع:بالشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هزینه این 100 هزار نفر و هزینه انهایی که به سایر کشورها جهت تفریح میروند خوب است که خرج زلزله زده هاری اخیر ایران شود
Iran, Islamic Republic of
باشه برای جیب مردم برنامه ریزی نکن هرکس به اندازه توانایی اش کمک میکنه قرار نیست همه بیچاره کند خودشون رو خیرالامور اوسطها بعدش دولت عزیز کا نکس میده گفته پولشو چرب تر هم بدن والله