پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

قرارداد کی روش تمدید می شود؟

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 595563
فدراسیون فوتبال خیلی اینروزها نسبت به خبری که در مورد حضور کی روش در تیم ملی ازبکستان به گوش می رسد حساس نیست و بعد از کلی خبر که دراین زمینه منتشر شد بیانیه ای چهار خطی منتشر کرد که سیاست فدراسیون فوتبال در مورد کی روش تغییر نکرده و کماکان از این مربی نگاه حمایتی خواهد داشت.
قرارداد کی روش تمدید می شود؟
به گزارش جهان نيوز، پیش تر هم بیانیه ای در همین زمینه منتشر کرد که فدراسیون فوتبال اقدامات خود را در زمینه تمدید قرارداد کی روش آغاز کرده است.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال چیزی را می داند که ما نمی دانیم. اینکه کی روش بعد از جام جهانی 2018 هم کار خود را با تیم ملی ادامه می دهد.

البته که همه چیز به عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2018 بستگی دارد. تیم ملی اگر در این بازی ها بدرخشد طبیعتا شور و هیاهو برای ماندن کی روش بیشتر خواهد شد و اگر نتیجه چیی غیر از این باشد شاید کی روش خودش به این نتیجه برسد که دیگر ماندن برای او فایده ندارد.

فدراسیون فوتبال که خوب می داند کی روش محبوب است مبنا را بر حفظ این مربی قرار داده تا مشروعیت خود را نزد مردم از دست ندهد و در صورت عبور از کی روش اگر اجتناب ناپذیر باشد یک مربی سرشناس خارجی به تیم ملی اضافه خواهد کرد. این بار با قراردادی معقول تر. با اختیار کمتر و تاکید بر استفاده از دستیاران ایرانی.

منبع:خبرورزشی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *