چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از دربی

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 595513
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به باخت این تیم در شهرآورد پایتخت واکنش نشان داد.
پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از دربی
به گزارش جهان نيوز، دربی هشتاد و ششم پایتخت عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این بازی استقلال با نتیجه یک بر صفر، پرسپولیس راشکست داد. پرسپولیس با بازی ضعیفی که از خود به نمایش گذاشت، طی یک اشتباه، دروازه اش توسط وریا غفوری در دقیقه 43 باز شد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی کشورمان با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود به باخت این تیم مقابل استقلال در دربی پایتخت واکنش نشان داد و نوشت:

"ميدونيم امروز نتونستيم انتظارات رو برآورده و دلتون رو شاد كنيم ولي فوتبال برد و باخت داره و هميشه نميتوني طبق خواسته هات جلو بري .

مهم اينه كه ما قهرمان شديم و يك جام ديگر براي پرسپوليس كسب كرديم.

ناراحتي بعد از باخت طبيعي هستش ولي ما راه دشواري در پيش داريم واسه مسابقات جام باشگاه هاي آسيا ، اميدوارم مثل امروز تيم رو در بازي با الوصل حمايت كنيد .

دوستون دارم"

پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از دربی پایتخت +عکس

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *