پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زیباکلام دریافتی‌های خود از دانشگاه آزاد را پس‌دهد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 595450
مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران بزرگ با بیان اینکه باید دریافتی‌های خود را از دانشگاه آزاد بازگرداند، گفت: زیباکلام به چه حقی جای اساتید جوان در دانشگاه آزاد را گرفته است.
زیباکلام دریافتی‌های خود از دانشگاه آزاد را پس‌دهد
به گزارش جهان نيوز؛ «صادق زیباکلام»، که عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است در دانشگاه آزاد نیز با همین عنوان به مدت 10 سال فعالیت کرده است که به عنوان یک استاد دو شغله محسوب می‌شد . به همین جهت با تصمیم دانشگاه آزاد وی از این سمت دانشگاهی برکنار شد. وی حداکثر با وجود اینکه در یک دانشگاه عضو هیئت علمی است می توانست به عنوان استاد مدعو فعالیت کند اما عملا 10 سال جای فرد دیگری را در دانشگاه آزاد اشغال کرده بود.
 
در همین رابطه، مصطفی ابراهیمی مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران بزرگ با اشاره به اظهارات صادق زیبا کلام پس از رفتن از دانشگاه آزاد، گفت: آقای زیباکلام بهتر است ابتدا بگوید به چه حقی 25 سال اجازه ورود اساتید جوان به عرصه فعالیت را نداده است؟

وی افزود: از زیباکلام می‌خواهیم در خصوص پولی که از پایان نامه‌های دکترا و ارشد و حقوقی که از دانشگاه آزاد گرفته مناظره کند تا مشخص شود آیا با این پول می‌تواند یک مرغ داری بخرد یا نه! یا اینکه اگر می‌خواهد این مبالغ را پس بدهد تا ما به جای مرغداری به او یک گاودارای هدیه بدهیم.

ابراهیمی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید عضو هیات علمی نمی‌تواند با دو دانشگاه قرارداد داشته باشد، زیبا کلام چون استخدام دانشگاه تهران است نمی‌تواند در دانشگاه آزاد هم باشد و باید دریافتی‌های خود را از دانشگاه آزاد بازگرداند.

وی گفت: البته این یکی از دلایلی است که می‌تواند دلیل قطع همکاری دانشگاه آزاد با زیباکلام باشد و برای اخراج زیباکلام نه تنها از دانشگاه آزاد بلکه از دانشگاه تهران هم چدین دلیل قانع کننده وجود دارد.

لازم به ذکر است صادق زیباکلام اخیرا در پیامی در مورد اخراجش از دانشگاه آزاد گفت و نوشت: «اگر در این 25 سال در مرغداری کار می‌کردم الان برایم شان بیشتری قائل می‌شدند.»
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *