پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اظهارنظر خانم بازیگر درباره سریال سازی درتلویزیون

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 595354
ستوده گفت: سروش صحت و رضا جودی زحمت زیادی برای «لیسانسه‌ها» کشیدند و امیدوارم این اثر برگزیده جشنواره جام‌جم شود.
اظهارنظر خانم بازیگر درباره سریال سازی درتلویزیون
به گزارش جهان نيوز، در خصوص ارتباط خود با نقش ترانه در سریال تلویزیونی «لیسانسه‌ها» گفت: یک تجربه متفاوت را در این سریال تجربه کردم؛ چون نقشم کمدی درام بود و توانستم ارتباط خوبی با نقش برقرار کنم. سروش صحت و رضا جودی زحمات زیادی برای مجموعه «لیسانسه ها» کشیدند و بهترین اتفاق برای تمامی عوامل این مجموعه این است که برنده نهایی جشنواره تلویزیونی جام جم باشد.

وی با اشاره به فضای جدیدی که در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی در معاونت سیما ایجاد شده، اظهار کرد: خوشحالم که مجموعه «لیسانسه‌ها» توانسته بخشی از مشکلات جامعه امروز ما را در قالب طنز بیان کند؛ خوشبختانه سریال‌های خوبی در حال ساخت است و اقدامات خوبی در معاونت سیما برای تولید کار‌های جدید انجام گرفته است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «یادآوری» در ادامه بیان کرد: اصولاً موضوعات اجتماعی برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد. هر اندازه که قصه‌ها به واقعیت نزدیک‌تر باشد، حس همذات پنداری نزد بینندگان بیشتر خواهد شد. بنابراین باید به سمت موضوعاتی برویم که در جامعه ملموس‌تر است. افزایش جذابیت‌های بصری و هزینه کردن برای پشت صحنه از قبیل طراحی لباس و صحنه، از نکات مهمی دیگری است که به جذب مخاطب کمک زیادی می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *