پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
شهریاری:

نبایددر عودت اموال نامشروع مسئولان مماشات شود

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 595323
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان باید هر چه سریع‌تر در دستور کار مجلس قرار گیرد و بر این اساس اموال نامشروع از هر کسی که هست پس گرفته شود.
نبایددر عودت اموال نامشروع مسئولان مماشات شود
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره طرح اعاده اموال اموال نامشروع مسئولان،‌اظهار داشت: از آنجایی که این طرح (در صورت اجرا) جلوی بسیاری از فسادهای مالی را می‌گیرد با آن صددرصد موافقیم.

وی افزود: این طرح باید هر چه سریع‌تر در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و بر این اساس اموال نامشروع از هر کسی که هست پس گرفته شود و در این زمینه نباید مماشاتی صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامیی همچنین تصریح کرد: اموال نامشروع از مسئولانی که اقدام به اخذ چنین مبالغی کرده‌اند باید بازپس گرفته و به بیت‌المال بازگردانده شود.

شهریاری ادامه داد: اموال نامشروع عودت داده شده مسئولان باید صرف اشتغالزایی، رفع موانع تولید و ریشه کن کردن معضل بیکاری شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *