جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
یک فرمانده الحشدالشعبی خبر داد؛

حضور آزادانه داعشی ها در نزدیکی آمریکایی ها

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 595292
'قطری العبیدی' فرمانده نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) عراق در استان الانبار از حضور آزادانه سه هزار تروریست داعشی در نزدیکی منطقه قائم در غرب این استان که محل استقرار تعداد زیادی نیروهای آمریکایی است خبر داد.
حضور آزادانه داعشی ها در نزدیکی آمریکایی ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، العبیدی در بیانیه ای با اعلام این مطلب از حیدرالعبادی نخست وزیر عراق خواست با کسب موافقت طرف سوری، دستور بمباران آنها را صادر کند.

وی گفت حدود سه هزار داعشی در منطقه 'هجین' نزدیک منطقه البوکمال سوریه در شمال رود فرات و سه کیلومتری منطقه قائم در غرب استان الانبار (غرب) حضور دارند و تهدیدی علیه بخش غربی این استان بشمار می روند. 

وی از نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خواستار مداخله در این موضوع و کسب موافقت سوریه برای بمباران این عناصر تروریستی شد. 

العبیدی افزود : بررسی های اطلاعاتی نشان می دهد بیشتر عناصر حاضر در این منطقه کسانی هستند که پس از پاک سازی مناطق غربی توسط نیروهای عراقی به این منطقه فرار کرده اند و بیشتر نیز اتباع خارجی هستند. 

وی اظهار داشت جنگنده های آمریکایی بطور دائم از آسمان این منطقه عبور می کنند اما هیچ اقدامی علیه این تروریست ها و یا بمباران آنها انجام نمی دهند و ما دلیل این کار آمریکایی ها را نمی دانیم.

بسیاری از ناظران مسائل عراق و سوریه در ماههای گذشته بارها با ارائه اسناد و شواهد متقن از همدستی و حمایت آمریکایی از داعش و از جمله جابجایی سرکرده های آنها بوسیله بالگرد برای نجات از مهلکه درگیری با ارتش عراق و سوریه سخن می گویند. 

حمایت آشکار آمریکا از گروه تروریستی تکفیری داعش در حالی است که واشنگتن رهبری گروه موسوم به ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش در عراق و سوریه را بر عهده دارد و مدعی است با توجه به تداوم خطر داعش در عراق نیروهای نظامی اش را تا اطلاع ثانوی از خاک عراق خارج نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *