پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مشکل میزبانی ایران و عربستان را می‌شود حل‌کرد

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 595219
رئیس فیفا پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان کشورمان تأکید کرد که در خصوص میزبانی ایران و عربستان مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد.
مشکل میزبانی ایران و عربستان را می‌شود حل‌کرد
به گزارش جهان نيوز،  جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا پس از دیدار با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: نه سیاست باید در فوتبال دخالت داشته باشد و نه فوتبال در سیاست. تلاش ما بر این است که همه مردم از فوتبال لذت ببرند، چه مردم ایران و چه مردم عربستان و چه مردم سایر نقاط دنیا. فکر نمی‌کنم در خصوص وضعیت میزبانی‌های ایران و عربستان مشکلی وجود داشته باشد که نتوان حل کرد.

وی با اشاره به مشکل پیش آمده بین ایران و عربستان که بازی‌های تیم‌های دو کشور مقابل یکدیگر در کشور ثالث برگزار می‌شود، گفت: مطمئن باشید در این خصوص با هر کسی که بتوانم صحبت خواهم کرد. قطع به یقین این مشکل باید از سوی افراد دیگر حل شود و موضوعات فوتبالی در حوزه کاری من است.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال یادآور شد: فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد و مصداق آن راهیابی تیم‌های پنج رده سنی ایرانی به پنج تورنمنت بین‌المللی است. پنج ستاره شدن فوتبال ایران در زمان ریاست من اتفاق افتاد.

اینفانتینو در خصوص ارتباطش با فوتبال ایران نیز اظهار داشت: رابطه من با ایران خیلی خوب است، اما مهم برای ما تداوم این رابطه عالی با فدراسیون و دولت ایران است. چرا که فوتبال در ایران زندگی است
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *