جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آغاز روند تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در مجلس

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 595213
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه از آغاز روند این تحقیق و تفحص در مجلس از هفته آینده خبر داد.
آغاز روند تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در مجلس
به گزارش جهان نيوز، شهاب نادری رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه به آخرین وضعیت بررسی تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در مجلس اشاره کرد و گفت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه، در کمیسیون اقتصادی مجلس مشخص شده‌اند که روند کار از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه روند تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه پس از تعیین تکلیف بودجه ۹۷ در پارلمان آغاز می‌شود، افزود: منتظریم احکام اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه از آقای لاریجانی رئیس مجلس صادر شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه اضافه کرد: ۱۵ تن از نمایندگان مجلس درخواست تفحص از پالایشگاه کرمانشاه را دارند، می‌خواهند که نحوه واگذاری‌ها در این پالایشگاه مشخص شود.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که طی ۶ ماه و در مهلت قانونی بتوانیم گزارشی از تخلفات احتمالی در نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه تهیه کنیم.

شهاب نادری، الیاس حضرتی، سیدکاظم دلخوش اباتری، عبدالرضا مصری، محمود شکری، حسن سلیمانی، عامر کعبی، سیدتقی کبیری، زهرا سعیدی‌مبارکه، عین‌الله شریف‌پور، فرهاد تجری، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، احمد صفری، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، سیدقاسم جاسمی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه هستند که با رای اکثریت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه‌ای انتخاب شده‌اند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *