جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

راننده اتوبوس خیابان پاسدارن به دار آویخته می‌شود

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 595176
رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده‌های شهدای حادثه پاسداران عامل جنایت خیابان پاسداران تا پیش از پایان سال به دار مجازات آویخته شود.
راننده اتوبوس خیابان پاسدارن به دار آویخته می‌شود
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی ، از مجازات عامل شهادت مأموران ناجا تا قبل از عید خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کردک با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی و به منظور التیام خانواده‌های شهدای حادثه خیابان پاسداران امیدواریم تا قبل از عید فرد جانی که سه نفر از مأموران خدوم و مخلص یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران را به به شهادت رساند به داور مجازات آویخته شود.

لازم به ذکر است که سردار رحیمی در مراسم تحریم و بزرگداشت شهدای پاسداران با اعلام این مطلب که این آشوب‌ها از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب نشأت گرفته است، گفت: ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که شهادت عزیزان‌مان را رقم زدند خواستاریم.

گفتنی است، در روز دوشنبه سی‌ام بهمن سال جاری به دنبال اغتشاش دراویش گنابادی در منطقه پاسداران تهران و حرکت وحشیانه تعدادی از آنها، سه نفر از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توسط یک دستگاه اتوبوس زیر گرفته شده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ همچنین یک بسیجی نیز توسط یک دستگاه سمند زیر گرفته شد و بعد از آن با ضربات سلاح سرد به شهادت رسید.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *