پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پایان یک آدم ربایی در شهریار با سرعت عمل پلیس

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 595174
۵ نفر که یک فرد ۳۵ ساله را به منظور خالی کردن حساب وی در شهریار به گروگان گرفته بودند، با عملکرد سریع پلیس دستگیر شدند.
پایان یک آدم ربایی در شهریار با سرعت عمل پلیس

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، چهارشنبه صبح فردی به یکی از طلافروشی های شهریار مراجعه کرده و پس از خرید مقداری طلا، برای پرداخت مبلغ آن از کارت عابر بانک استفاده می کند، اما کلمه عبور یک کارت را ۲ بار اشتباه وارد می کند، این امر سبب می شود، تا طلافروش به وی مشکوک شده و پلیس را مطلع کند.

حضور پلیس سبب فرار فرد مشکوک می شود، اما در نهایت نیروهای انتظامی شهریار وی را دستگیر می کنند و در خصوص صاحب کارت عابربانک از او سوال می کنند، اما فرد مشکوک بیان می دارد که مالکیت کارت متعلق به یکی از دوستان وی است.

اما پلیس که به شدت به رفتار وی مشکوک شده بود، پس از دریافت مشخصات صاحب کارت و تماس با شماره وی متوجه می شود، که کارت نزد پدر صاحب کارت است، و بیان می دارد، از صبح از پسر ۳۵ ساله اش اثری نیست.

در این لحظه فرد مشکوک زبان به اعتراف می گشاید و اعلام می کند: که صبح صاحب کارت را در شهرک «وایین» به زور و تهدید چاقو سوار بر خودرو کرده و به عنوان گروگان به یک اصطبل در حومه شهر شهریار برده است و قرار شده با ۱۳ میلیون تومان پول داخل کارت عابربانک خرید کند و اگر خرید وی با موفقیت همراه بود، گروگان را آزاد کند.

پلیس در این لحظه با کسب مجوز از دادستانی شهریار در اقدامی سریع و غافلگیر کننده فرد گروگان را آزاد کرده و در این خصوص ۵ نفر را دستگیر می کند.

پدر فرد گروگان گرفته شده از عملکرد سریع و غافلگیر کننده پلیس شهریار تقدیر کرد و افزود: اقدام هوشمندانه نیروی انتظامی سبب شد، تا گروگان گیران نتوانند به هدف شوم خود برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *