پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رئال مادرید بدون رونالدو، مادرید نیست

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 595056
رئال مادرید بدون ستاره پرتغالی‌اش بی‌انگیزه و کم‌فروغ بازی می‌کند.
رئال مادرید بدون رونالدو، مادرید نیست
به‌ گزارش جهان نيوز، پیروزی سه بر یک رئال مادرید مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از پنج پیروزی پیاپی دور از ذهن نبود. در این شرایط و نبود نیمار به نظر می‌رسید تیم زین‌الدین زیدان قرار است بهتر شود اما باز هم چهره بد خود را در رقابت‌های لالیگا نشان داد و پنجمین شکست خود را مقابل ‌اسپانیول تجربه کردند.
 
مادرید بدون کریستیانو رونالدو در رقابت‌هایی که انگیزه‌ای در آن ندارد و از ماه‌ها قبل امیدش را برای قهرمانی از دست دادند، باز هم مغلوب شد. سفید پوشان بدون ستاره پرتغالی‌شان نتایج خوبی کسب نکردند. در شروع فصل مهاجم پرتغالی به علت محرومیت حضور نداشت. مادرید در ابتدا با سه گل دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد و در آنوئتا سه بر یک پیروز شد اما دو تساوی پیاپی برابر والنسیا در خانه (دو بر دو) و لوانته (یک بر یک) به دست آورد. مادرید نتوانست امتیازهای عقب افتاده را در دوران موفق بارسلونا جبران کند.

تا ۲۱ فوریه رونالدو در هیچ یک از بازی‌های لالیگا غیبت نکرد. زیدان به خاطر برنامه‌ای که برای ستاره تیمش در نظر گرفته است به این بازیکن استراحت داد. او این کار را برای دیدار دیشب (سه‌شنبه) مقابل ‌اسپانیول تکرار کرد اما سفیدپوشان بدون رونالدو و بدون اشتیاق بازی کردند و نمایش درخشانی بر جای نگذاشتند. مادرید در این فصل بدون ستاره‌اش سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست را در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *