جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مدیرعامل شرکت متروی تهران خبر داد

افزایش ساعت کار مترو در آستانه سال نو

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 595005
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال نو قرار داریم، در صورت لزوم ساعت شروع و پایان سرویس دهی شرکت بهره برداری متروی تهران را افزایش خواهیم داد.
افزایش ساعت کار مترو در آستانه سال نو
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت گفت: اعزام های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روزهای عادی و در همه خطوط (تمام ایستگاه های دو سر خط) از ساعت 5:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 22:30 شب که آخرین اعزام ها صورت می گیرد، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ساعات اعزام در همه ایستگاه ها از جمله صادقیه و فرهنگسرا یکی است، افزود: قطاری که در ساعت 22:30 شب از ایستگاه تجریش اعزام می شود، در ساعت 23:15 به ایستگاه کهریزک می رسد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با اعلام اینکه در صورت افزایش تقاضای سفر، زمان اعزام ها را توسعه خواهیم داد، گفت: در صدد هستیم تا فاصله گذر حرکت قطارها (هِد وِی) در خطوط 1 و 2 که پیش تر به 4 دقیقه رسیده بود را به مرور افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، فاصله‌گذر حرکت قطارها از ساعت 7 تا 9 و 16 تا 19، 4 دقیقه است که در صورت افزایش تقاضا، این بازه زمانی را به 6 تا 10 صبح و 16 تا 20 شب خواهیم رساند. یعنی تعداد سرویس ها را در ساعات پیک، افزایش می دهیم.

به گفته نوبخت، هر روز میزان مسافران ورودی و برنامه حرکت قطارها نظارت، کنترل و بررسی می شود. بنابراین متناسب با تغییراتی که در این موارد صورت می گیرد، سیستم سرویس دهی نیز در راستای بهره‌مندی مسافران از سفری راحت و آرام، تغییر خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *