پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دورخیز ترامپ برای ۲۰۲۰

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 594949
معرفی مدیر ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، به گمانه زنی ها در مورد احتمال کناره گیری وی پایان داد.
دورخیز ترامپ برای ۲۰۲۰
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روز گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با معرفی رئیس ستاد انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۰ به گمانه زنی ها در خصوص حضورش در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری پایان داد.

بر این اساس «برد پارسکیل» ۴۲ ساله که در سال ۲۰۱۶ نیز بخشی از تیم تبلیغاتی ترامپ بود، ریاست کارزار انتخاباتی وی طی دو سال آینده را عهده دار خواهد بود.

گویا خانواده ترامپ نیز به این متخصص امور رایانه و شبکه های اجتماعی اعتماد دارند. در همین رابطه «اریک» پسر ترامپ پیروزی پدرش در سال ۲۰۱۶ را مدیون تلاش های پارسکیل دانسته است.

همچنین «جرد کوشنر» داماد ترامپ توانایی های پارسکیل در زمینه فناوری و تحلیل داده ها را می ستاید.

در حالی که هنوز دو سال و ۸ ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، اما معرفی رئیس ستاد انتخاباتی وی از هم اکنون، گویای عزم جدی ترامپ برای ماندن در کاخ سفید است.

پیشتر برخی گمانه زنی ها حاکی از آن بود که این تاجر ۷۱ ساله پس از گذراندن دور نخست ریاست جمهوری، از کار کناره گیری کرده و از فرد دیگری در حزب جمهوری خواه حمایت می کند.

با این حال رفتار ترامپ از ابتدای آغاز به کار و نیز تصمیم اخیر وی، اشتباه بودن این مطلب را نشان داد.

این در حالی است که جمهوریخواهان در نوامبر سال جاری میلادی انتخابات تعیین کننده کنگره را پیش رو دارند و پیروزی در این انتخابات به طور سنتی به معنای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دوره بعد نیز خواهد بود.

از این رو جمهوریخواهان در تلاش هستند با اکثریت آراء کرسی های مجلس نمایندگان و مجلس سنا را تصاحب کنند. امری که به نظر می رسد با توجه به انتقادهای فراوان از ترامپ و تلاش مضاعف دموکرات ها برای بازگشت به قدرت، چندان آسان نباشد.

روز یکشنبه قانونگذاران حزب دموکرات آمریکا یادداشت اصلاح‌شده‌ خود در مورد پرونده روسیه و تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد آن را منتشر کردند. پیش از این رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار نسخه مفصلی که دموکرات‌ها خواستار علنی‌شدن آن بودند، مخالفت کرده بود.

این یادداشت، واکنشی به یادداشت جمهوریخواهان در مورد این تحقیقات بود.

دموکرات‌ها می‌گویند تحقیقات پلیس فدرال و وزارت دادگستری کشورشان در پیوند با پرونده «دخالت‌های روسیه» در انتخابات آمریکا، قوانین را دور نزده‌ است یا قوانین دولتی برای کسب اجازه از دادگاه برای شنود اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را نادیده نگرفته‌است.

ترامپ نیز در واکنش به یادداشت دموکرات‌ها، به آن اعتراض کرده‌ و در توئیتر خود نوشته است که یادداشت دموکرات‌ها انگیزه سیاسی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *