سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رنگ‌آمیزی تصویر رهبر انقلاب در کنار فرزندان شهدا

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 594890
پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی از مخاطبان خود می‌خواهد تا تصویر رهبر انقلاب در کنار فرزندان شهدا را رنگ‌آمیزی کرده و یا در پشت برگه دلنوشته‌ای یا نقاشی‌ای با موضوع «بچه‌ها آینده‌سازان ایران» بنویسند.
به گزارش جهان نيوز، فرزندان شهدا به نام پدرانشان افتخار کنند. آنها کسانی بودند که نه در راه تهاجم به یک کشور بیگانه و به یک همسایه، در راه مقابله‌ی با تهاجم یک دشمن، در راه حفظ میهن، حفظ استقلال، حفظ شرف ملی ایستادگی کردند. (دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران خراسان، 27 اردیبهشت 1386)

 

پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی از مخاطبان خود می‌خواهد تا تصویر رهبر انقلاب در کنار فرزندان شهدا را رنگ‌آمیزی نموده و یا در پشت برگه دلنوشته‌ای یا نقاشی‌ای با موضوع «بچه‌ها آینده‌سازان ایران» بنویسند و بکشند و عکس آن را همراه با مشخصات کامل فرزندان(نام، نام خانوادگی، سن، محل زندگی و شماره تماس) به آدرس ذیل برای این پایگاه ارسال کنند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *