پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
ادعای فاکس‌نیوز:

ایران یک پایگاه نظامی پُر از موشک در سوریه دارد

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 594884
پایگاه شبکه خبری فاکس‌نیوز آمریکا مدعی شده ایران پایگاه نظامی در سوریه ساخته که آشیانه‌های مخصوصی برای انبارکردن موشک‎هایی با قابلیت هدف‌ قراردادن اسرائیل را دارند.
ایران یک پایگاه نظامی پُر از موشک در سوریه دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، وب‌سایت شبکه فاکس‌ نیوز مدعی شده ایران یک پایگاه نظامی دائمی در سوریه برای انبار کردن موشک ساخته‌ است.

فاکس‌نیوز با انتشار تصاویر ماهواره‌ای مدعی شده منابع اطلاعاتی غربی می‌گویند ایران یک پایگاه نظامی دائمی در خارج از شهر دمشق، پایتخت سوریه احداث کرده که پُر از هنگرهایی (آشیانه مخصوص) است که برای انبار موشک‎هایی به کار گرفته می‌شود؛ موشک‎هایی که  قابلیت هدف‌ قراردادن اسرائیل را دارند.

فاکس‌نیوز مدعی است این تصاویر ماهواره‌ای به صورت اختصاصی در اختیار این شبکه قرار گرفته که پایگاه نظامی‌ در 13 کیلومتری شمال‌ غرب شهر دمشق را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد متعلق به ایران باشد.

به ادعای این شبکه آمریکایی در این پایگاه آشیانه‌های مخصوصی دیده می‌شود که برای انبار موشکهای دوربُرد و میان‌بُرد به کار گرفته می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *