چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

روایت ناگفته‌های فتنه دراویش داعشی در تلویزیون

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 594827
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه با موضوع روایت اتفاقات و بررسی علت‌های وقوع حادثه خیابان گلستان هفتم در منطقه پاسداران تهران تولید شده است.
روایت ناگفته‌های فتنه دراویش داعشی در تلویزیون
به گزارش جهان نيوز، هفتمین قسمت از برنامه تلویزیونی«360 درجه» به اندیشه‌های دراویش و ماجرای اغتشاش برخی از حامیان این فرقه در تهران پرداخته است.

چند هفته‌ای بود که حضور دراویش فرقه نعمت‌اللهی در منطقه پاسداران تهران خبرساز بود، اما غیر رسمی و نه چندان پر سر و صدا. هفته قبل این حضور به اوج خودش رسید و تبدیل به آشوب و اغتشاش شد. در جریان فتنه‌انگیزی دراویش به اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب وارد شد؛ حریم خانه‌ها شکسته‌ها شد و بسیاری افراد بی‌گناه مورد تعرض قرار گرفتند. فیلم حمله وحشیانه یک درویش به سمت نیروهای انتظامی آنهم با اتوبوس مرگ، چیزی بود که همه جا دیده و پخش شد. 3 نیروی پلیس و 2 نیروی بسیجی در جریان مبارزه با آشوبگری این افراد به شهادت رسیدند.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.  شنبه‌ها ساعت 14:30 نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *