جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عرضه مرغ شب عید از ۱۰ اسفند در بازار

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 594769
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: مرغداران تولیدات خود را برای شب عید از دهم اسفند ماه، وارد بازار می‌کنند.
عرضه مرغ شب عید از ۱۰ اسفند در بازار
به گزارش جهان نيوز، عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه نگرانی از حیث تولید مرغ در ایام پایانی سال وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش جوجه ریزی واحد های مرغداری برای ایام پایانی سال، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و نوسان شدید قیمت در بازار وجود ندارد.
 
به گفته وی؛ مرغداران از دهم اسفند، تولیدات شب عید خود را وارد بازار می کنند.

حجت ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه های تولید و رشد 100 درصدی نرخ جوجه یکروزه، قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده در ایام پایانی سال برای جلوگیری از متضرر شدن مرغداران 5 هزار و 500 تا 6 هزار و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 8 هزار و 500 تومان است.

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه ورود بی موقع شرکت پشتیبانی به زیان تولیدکنندگان تمام می شود، افزود:  توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام  در صورت روند روبه رشد قیمت بالاتر از نرخ واقعی می‌تواند به تعادل نرخ در بازار کمک کند، در غیر این صورت زیان تولیدکننده را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی؛ اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده در بازار 5 هزار و 200 تومان و مرغ آماده به طبخ 7 هزار و 500 تا 7 هزار و 700 تومان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *