پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۸

آخوندی با پول‌های مردم چه نمی‌کند؟ +عکس

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 594741
اگر این اتفاق در هر جای جهان حتی جزیره آدمخوارها اتفاق می افتاد طرف را سه سوت استیضاح و اخراج می کردند...
آخوندی با پول‌های مردم چه نمی‌کند؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز؛ محمدصادق کوشکی عضو هیئت علمی و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
جناب آخوندی غیر از زمینه سازی برای افزایش سقوط هواپیماها و سوانح جاده ای و ریلی و نساختن مسکن برای محرومان و زلزله زدگان و یادآوری بیمه بودن قربانیان حوادث فوق ، کارها و اقدامات مهم دیگری نیز انجام می دهند از جمله سخنرانی در پردیس هنرهای  دانشگاه تهران با موضوع «ایران شهر و بازخوانی تجربه مدرن....» که احتمالا موضوع خیلی مهمی است ، چون هرچه آن را خواندیم چیزی دستگیرشان نشد!

جالب تر از همه پوستر گرانقیمت و بزرگ سخنرانی است که با عکس پرسنلی وزیر مو نمی زند و خیلی با هنرهای زیبا منطبق است و همچنین کارت دعوت مراسم و پاکت آن که همگی با خرج وزارت راه و شهرسازی تهیه شده و نشان می دهد که بودجه وزارت مسکن به جای امور بیخود و سخیفی مثل  بازسازی مناطق زلزله زده ،صرف کارهای واجبی مثل برپایی سخنرانی شاهانه با موضوعات خیلی پیچیده و تبلیغات سلطنتی برای دعوت اساتید به شنیدن آن می شود!


باور کنید اگر این اتفاق در هر جای جهان حتی جزیره آدمخوارها اتفاق می افتاد  طرف را سه سوت استیضاح و اخراج می کردند اما خوشبختانه ما مجلسی داریم که خیلی به فکر« توسعه مدرن و ایران شهری و بقای آخوندی به هر قیمت» است و رئیس جمهوری که کشته مرده همین با کلاسی و «خود متشکر بودگی» جناب  وزیر است و مردمی که پولشان این گونه توسط وزیر هزینه می‌شود و باز با تکرار خاتمی به این قبیله با کلاس رای می‌دهند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی تحمیل چنین وزیر ی کسی نیست جز "خود مردم".

چون هم رییس همجور و هم مجلس حاصل رای مستقیم خود مردم هستند

وقتی رای دادن بشه از سر هوس و لج بازی و جهل و یا خود عاقل پنداری،...
نمونه ش برجام، تا 10 سال دیگه هم نمیتونیم به اون چیزی که سال 90 داشتیم برسیم.

...
از ماست که بر ماست
علی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا توضیح بده سال 90 چی داشتیم که الان نداریم. و توضیح بده که چی نداشتیم الان داربم. الان فرض کن داری 90 درصد اورانیوم را غنی میکنیم. سال 90 که اورانیوم غنی میکردیم به حال تو و امثال تو و این مردم چه فرقی میکرد که الان نداریم.
Iran, Islamic Republic of
❌ مهریه اصلاحات

🔺ماجرای کارخانه رشت_الکتریک چیست؟

🔴 ۷۲ درصد سهام این کارخانه در سال ۱۳۸۲ به همسران غلامحسین کرباسچی، عبدالله نوری و غلامرضا قبه و دختر باجناق کرباسچی واگذار شد.

🔻در دوران اصلاحات و در زمان تصدی اسحاق_جهانگیری بر وزارت صنایع و معادن، دولت اصلاحات به بهانه خصوصی‌سازی برخی واحدهای تولیدی را بدون در نظر گرفتن صلاحیت‌های لازم به جمعی از مدیران و خانواده‌های آنها واگذار کرد. یکی از این واحدهای تولیدی با سابقه ۵۰ ساله، شرکت رشت الکتریک بود.

🔴 صاحبان این کارخانه به دلیل عدم توانایی در تغییر کاربری زمین کارخانه رشت الکتریک و فروش آن، قصد دارند این زمین وسیع را با ۶۰ واحد آپارتمان در شمال تهران معاوضه کنند!!

🔺پس از انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی، «ناصر سراج» رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت:

💬گزارش معاوضه شرکت رشت الکتریک با ۶۰ آپارتمان را دیده‌ام و دستور دادم هرچه سریع‌تر به موضوع رسیدگی شود.

....
عرفان
Iran, Islamic Republic of
سال 90 گفتی اخوی بگم برات: همون سالها لااقل تخم مرغ رو خیلی از مردم طبقات پایین جامعه کیلویی 3000 میخریدن و با یه کیلو گوجه یکم رفع گرسنگی می شد الان چی به لطف برجام جناب ظریف الان کیلویی 9000 هستش راستی از قبوض آب و برق و گاز سال 90 تو آرشیوت داری بذار بغل دست قبوض ماه قبلت و خودت قاضی باش سری به بازار زدی اخوی برنج درجه یک ایرانی 9000 تومانی سال 90 امروز 18500 هست بازم مثل بیارم ... خدا وکیلی اگه سال 90 به هواپمای وزیر خارجه کشورمون تو فرنگ بنزین نمی دادن شماها هزاران کاریکاتور براش نمی کشیدین آخه فرار از واقعیت نافرجام برجام تا کی
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
خدامیدونه اصلا قصد دفاع ار روحانی و امثال روحانی و کوبیدن اصولگرایان و این قصه ها نیستم که به این نتیجه رسیدم همشون مثل هم هستند ولی درسته ما از برجام توقعات زیادی داشتیم و نشد ولی برادرعزیز تصور کن اگه همین برجام نبود و با همون شرایط سالهای 90 قرار بود پیش بریم خدا میدونه الان چه وضعی داشتیم به این هم لطفا فکر کنید والا من هم به جد اطمینان دارم اگه این فساد و رانت خواری نمی بود وضعمان به مراتب بهتر بود که متاسفانه خیلی ها از همه طیف های سیاسی الوده این شدند و به نظرم یکی از وزرای ناکارامد بدون تردید همین اقای اخوندی ست که اصلا معنای بی خانمانی و فقر رو درک نمی کنه و بدون هیچگونه دستاوردی وزیره و اینجاست که نقش منفی مجلس در عدم نظارت و پرسش از اینها عیان است که هیچ اقدامی نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
حداقل سال 90 هواپیمای وزیر خارجه بدون بنزین نمی موند!! اونم بدون برجام!!

ضمنا مردم یارانه شون سرجاش بود
انرژی هسته ای یعنی امید و افتخار مردم سرجاش بود
پیشرفتهای فضایی و پرتاب ماهواره داشتیم
در نانو سرآمد بودیم
دانشگاهها افت تحصیلی نداشتند و دائم در حال افزایش رتبه بودیم
بودجه نظامی و امنیت مردم کاهش نداشت
..
آب سنگین اراک دست خودمون تولید می شد که الان بتن آرمه اش کردن!
قراردادهای استعماری نفتی نداشتیم
مردم زلزله زده از سرما نمی مردند
قاچاق کالا بدلیل طرح شبنم که ابن دولت حذفش کرد، کمتر بود
هر دولت مزخرفی روی ملت ما پنجه نمی کشید ولی الان از شیخ نشین ها گرفته تا اروپاییهای کثیف برامون شاخ و شونه می کشند. مثلا نخست وزیر فرانسه درست قبل از ورود به کشورمون از آشوبگران حمایت می کنه! بعدهم بدون اینکه کسی اعتراض کنه وارد میشه و قراردادهای تجاری یکطرفه و به سود جوانان بیکار فرانسه می بنده و با زبون درازی کشور را ترک می کنه و مسئولان هم بهشون برنمی خوره!
....
هرچی بگم تموم نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
اون موقع 160 تن کود انسانی مردم ترکیه را وارد کشور نمی کردند با ارز 5000تومنی.

الان وارد می کنند... باافتخار....
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
مردم هم زیادمقصرنیستند بلکه عقلایی که علت اصلی حذف قالیباف از 2 دوره ریاست جمهوری هستند زمینه سازاین معضلند
چرا عاقل کندکاری که بازآرد پشیمانی؟!
Canada
مگه تو جزيره ادمخوارها هم مجلس هست كه بخوان استيضاح كنند؟!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
مطمئناً در زمینه های مربوط به منافع عمومی، از من و شما خیلی عاقلانه تر رفتار میکنن و حتماً یه جمع ریش سفید دارن که بدون تعصب و بدون واژه تَکرار، منافع گروهی شون رو ارجح از دیدگاه شخصی شون قرار میدن.
ولی حتی اگه فرض کنیم که چنین ساز و کاری هم نداشته باشن، به طور قطع افرادی مثل طرفداران اصلاحات و کارگزارانی ندارن که حتی شده به قیمت نابودی قوم و قبیله شون...
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا بارانی را به این دولت ببخشه و مردم قم را که به ایشان رای دادند ببخشه
Iran, Islamic Republic of
جناب قلمدار! عموجون درکارنامه خودت غیر حرافی موضوع دیگری می بینی!
Iran, Islamic Republic of
آخوندی،ازت بدم میاد
Iran, Islamic Republic of
من هم متنفرم ازش

...
Iran, Islamic Republic of
دکتر کوشکی استاد متعهد دانشگاه است که باید حرف بزند . بروید به آقای آخوندی ایراد بگیرید که در جایگاه عمل است ولی حرف می زند .......
Iran, Islamic Republic of
پس چرا هي مطللبي از فاميلي و روابط خانوادگي آقاي اخوندي با ناطق نوري ذكر نمي كند؟تا شايد مردم با دانستن اين روابط خودشان جواب پرسشهاي بي نهايت خود را دريابند.
Iran, Islamic Republic of
هر لکه و نجاستی راه پاک شدنی داره ولی بعضی لکه ها هرچی بخوای پاکش کنی بدتر میشه تا اینکه کل زمینه گند میخوره.
Iran, Islamic Republic of
تا دهان بسته باشد........................!