جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رئیس ستادکل ارتش ترکیه:

"تروریست‌ها" را در عفرین شکست می‌دهیم

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 594558
رئیس ستادکل ارتش ترکیه تاکید کرد نیروهای این کشور همه "تروریست‌ها" را در عفرین شکست خواهند داد.
"تروریست‌ها" را در عفرین شکست می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آناتولی نوشت: ژنرال خلوصی آکار، رئیس ستادکل ارتش ترکیه در بازدید از استان هاتای در جنوب ترکیه و نزدیک به مرز سوریه گفت: تمام تروریست‌ها در عفرین شکست خواهند خورد و نیروهای خارجی که از بیرون به این منطقه آورده می‌شوند، به طور کامل تار و مار می‌شوند.

مقامات آنکارا اعلام کردند که شهرهای مرزی کلیس و هاتای هدف عملیات خمپاره‌ای نیروهای یگان‌های مدافع خلق قرار می‌گیرند.

از زمان آغاز عملیات شاخه زیتون حدود 100 حمله به شهرهای مرزی ترکیه انجام گرفته که در طی این حملات هفت نفر کشته و 125 نفر زخمی شده‌اند.

آکار در ادامه اظهاراتش افزود: با پیشروی عملیات شاخه زیتون و پاکسازی برخی مناطق از تروریست‌ها بازگشت سوری‌ها به خانه هایشان آغاز شده است.

ترکیه عملیات شاخه زیتون را از 20 ژانویه آغاز کرده و هنوز این عملیات ادامه دارد. گرچه آنکارا از پیروزی‌های گسترده صحبت می‌کند منابع محلی و ناظران خارجی معتقدند این عملیات تاکنون موفق نبوده و با توجه به هزینه‌ای که ترکیه برای آن صرف کرده و تلفاتی که متحمل شده، عملا کاری از پیش نبرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *