شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

افزایش۲۰ درصدی فروش فیلم‌ها در بهمن ماه

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 594503
رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت:‌امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از 20 درصد افزایش فروش داشت.
افزایش۲۰ درصدی فروش فیلم‌ها در بهمن ماه
به گزارش جهان نيوز، فیلم‌هایی که در بهمن ماه اکران می‌شوند بخاطر همزمانی با برگزاری جشنواره فیلم فجر به نسبت ماه‌های دیگر فروش کمتری دارند. علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران درباره فروش فیلم بهمن‌ماه در سال جاری گفت: امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از ۲۰ درصد افزایش فروش داشت. فیلم‌های سینمایی در بهمن سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان فروش داشت این درحالی است که فروش فیلم‌ها در بهمن امسال به فروش ۱۱ میلیارد تومان و ۲۷۰ میلیون تومان است.

وی درباره تعداد تماشاگر فیلم‌ها در بهمن‌ماه توضیح داد: سال گذشته در بهمن ماه ۱ میلیون و ۲۱۹ هزار نفر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند. در سال جاری تعداد مخاطبان فیلم‌ها در این ماه به ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر رسید.

سرتیپی درباره پیش‌بینی فروش فیلم‌ها در اسفندماه گفت: در اسفندماه فروش فیلم‌ها به اکران نوروزی فیلم‌ها بستگی دارد اگر اکران فیلم‌های نوروزی زودتر انجام شود شاهد رونق در اسفندماه خواهیم بود، اما اگر در اواخر اسفند ماه اکران فیلم‌ها انجام شود فکر نمی‌کنم رونق چندانی در فروش فیلم‌ها در اسفندماه شاهد باشیم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *