شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعزام۳۰ ناظربرای آزمون‌سراسری‌حفظ ومفاهیم‌قرآن

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 594461
با تصمیم مسئولان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مقرر شد حدود 30 ناظر برای ارزیابی و نظارت بر روند آزمون به استان‌های مختلف کشور اعزام شوند.
اعزام۳۰ ناظربرای آزمون‌سراسری‌حفظ ومفاهیم‌قرآن
به گزارش جهان نيوز، جلسه ناظران آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با موضوع جلسه هماهنگی ناظران آزمون با حضور مدیران و معاونان معاونت قرآن و عترت ارشاد و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این جلسه به نحوه نظارت بر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اشاره و بر لزوم نظارت بر روند آزمون تأکید شد.

یکی از دستورات جلسه توجه به نظم و ایجاد هماهنگی در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در 400 حوزه امتحانی بود، بر همین اساس وظایف هر نهاد تعیین و ادارات ارشاد مسئولیت محوری آزمون کتبی و نظارت و ارزیابی آزمون شفاهی و ادارات اوقاف مسئولیت محوری آزمون شفاهی و نظارت و ارزیابی آزمون کتبی را عهدا‌دار شدند.

علاوه بر این در این جلسه به تعامل بیشتر هر دو نهاد برای اجرای آزمون اشاره و مقرر شد ناظرانی از مرکز به استان‌ها اعزام شوند که در نهایت با تصمیم مسئولان با توجه به تراکم جمعیت در حوزه‌های امتحانی حدود 30 ناظر از مرکز به استان‌های مختلف اعزام خواهند شد.

همچنین سؤالات آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن به استان‌ها ارسال شده و با حضور کمیته حراست آزمون در بین شهرستان‌ها و مراکز آزمون در حال توزیع است تا در زمان برپایی آزمون با حضور نمایندگان ادارات ارشاد و سازمان اوقاف، آزمون به خوبی و در صحت برگزار شود.

به گزارش فارس، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی پنج‌شنبه 10 اسفندماه در دو نوبت از 8.30 تا 9.45 برای تمامی رشته‌های حفظ و از 10.45 تا 11.45 برای رشته‌های ترجمه و مفاهیم قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *