جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سردار غیب پرور:

سه میلیون بسیجی در عرصه کارگری حضور دارند

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 594252
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دو تا سه میلیون نفر بسیجی در عرصه کارگری حضور دارند که همین تعداد می توانند نقش موثری در اجرای ...
سه میلیون بسیجی در عرصه کارگری حضور دارند
به گزارش جهان نيوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در کنگره ملی بزرگداشت ١٤ هزار شهید جامعه کارگری با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کارگری، گفت: شهیدان ما جان شیرین خود را تقدیم کردند تا اسلام بماند. همگان می دانند که در دوران دفاع مقدس آنچه که عامل حضور جانانه برای دفاع از انقلاب اسلامی شد، دینداری بر مبنای اسلامی بود که امام (ره) آن را اسلام ناب نامید.

وی افزود: اسلام ناب، اسلامی است که تحت لوای ولایت باشد. اگر اسلام بدون رهبری الهی و مشروع در نظر گرفته شود، آن اسلام ناب نیست.

غیب پرور ادامه داد: درخت تنومند انقلاب از همان روزهای اول مورد هجمه دشمن بود و طوفان های متعددی برای آن حادث شد، اما پایداری این انقلاب در ریشه آن است که در غدیر  و عاشورای سال ٦١ هجری باید آن را پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سه رکن رکین غدیر، عاشورا و انتظار استوار است ادامه داد: تا زمانی که این سه اصل را پاس بداریم، انقلاب بیمه است. اگر غدیر پاس داشته می شد، عاشورایی اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: عاشورا به سان تابلویی چند وجهی است که تمام زیبایی ها را در نقطه اوج خود دارد. توجه به امامت جامعه، ایثار و فداکاری از جمله مهمترین ویژگی های عاشورا است و به همین علت است که در این مکتب ۶ ماهه به بلوغ می رسد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه فرهنگ مهدوی، سومین رکن انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر انتظار را از شیعه بگیریم، موجبات یأس و ناامیدی مسلمین ایجاد می شود. ای کاش مردم، مسئولین و اصحاب رسانه همه با زبان امید با یکدیگر سخن می گفتند.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی در کشور ما به این موضوع توجه نمی کنند؛ کاه را کوه و یک نقص را به اندازه یک دریا بزرگ می کنند. در حالی که اگر اشکالی در کشور ما وجود دارد، در مقیاس بزرگتر آن ممکن است در کشوری دیگر وجود داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: رزمندگان ما در طول دفاع مقدس، زمانی که در اوج بحران برای انجام یک عملیات قرار می گرفتند، هیچ گاه یأس را به خود راه نمی دادند.

سردار غیب پرور، انتظار را امید و موتور محرک مسلمین برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن کمر بسته تا از انقلاب اسلامی چیزی باقی نماند. کدام عقل سالمی قبول می کند که بهانه امریکایی ها، برجام یا توان دفاعی و موشکی است. باور دارم آمریکایی ها به چیزی کمتر از نابودی انقلاب اسلامی راضی نیستند.

وی افزود: در دوران فعلی، دشمنان با جنگ اقتصادی به ما تاختند. آیا زمان آن نرسیده است که اقتصاد مقاومتی را باور کنیم و صرفاً به جلسات تصنعی بسنده نکنیم.

سردار غیب پرور با اشاره به ظرفیت های عظیم کشور ادامه داد: کشور ما پهناور و دارای نیروی انسانی بی نظیر و در کنار آن سرزمینی غنی از نظر ذخایر معدنی است. چرا قدر آن را نمی دانیم و چرا پای دست ولایت، شاگردانی زرنگ نیستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: ما می توانیم به مشکلات کشور فائق آئیم و این را هویت ایرانی و اسلامی مان ثابت می کند.

وی با بیان اینکه بسیج باید این توانمندی را داشته باشد که در عرصه خدمت رسانی به مدد بیاید، گفت: ما خارج از گود ننشسته ایم بلکه همواره دستمان را برای کمک به بخش های مختلف دراز کرده ایم.

سردار غیب پرور در پایان خاطرنشان کرد: دو تا سه میلیون نفر بسیجی در عرصه کارگری حضور دارند که همین تعداد می توانند نقش موثری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *