شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پلمب ۷۵۳ وسیله بازی غیراستاندارد در تهران

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 594238
مدیرکل استاندارد تهران از انجام سه هزار و ۶۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی ۱۳۶ شهربازی در استان تهران، از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
پلمب ۷۵۳ وسیله بازی غیراستاندارد در تهران
به گزارش جهان نيوز، مسلم بیات با اشاره بر پلمب ۷۵۳ تجهیزبازی غیراستاندارد، در جریان این بازرسی‌ها، افزود: از ابتدای سال تاکنون، برای هزار و ۶۷۶ تجهیز بازی مجوز صادر شده است.

وی ادامه داد: در جهت نظارت بیشتر بر عملکرد و ایمنی تجهیزات بازی، طرح ویژه بازرسی مستنداتی از کلیه شهربازی‌های استان تهران، در دیماه انجام شد و در نتیجه این طرح، ۴۶۰ تجهیز بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد.

مدیرکل استاندارد تهران درخصوص این طرح توضیح داد: این طرح در جهت استاندارد سازی تجهیزات بازی و با همکاری پنج شرکت بازرسی همکار استاندارد و فعال در حوزه بازرسی تجهیزات بازی، انجام شد.

در این اقدام، بازرسان نکات ایمنی، نحوه بهبود روند استانداردسازی تجهیزات بازی، اهمیت حضور ناظران فنی و اپراتور آموزش‌دیده و دارای صلاحیت، ضرورت و الزام انجام بازرسی‌های دوره‌ای سه ماهه ازجانب شرکت بازرسی و بازرسی‌های روزانه- هفتگی- ماهانه ازجانب ناظر فنی شهربازی را به بهره‌برداران متذکر شدند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *