جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موافقت اغلب آمریکایی‌ها با محدودیت فروش سلاح

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 594162
نتایج تازه ترین نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد شمار افرادی که با اعمال قوانین سختگیرانه تر برای کنترل خرید سلاح در آمریکا موافقت دارند به بالاترین میزان در 25 سال گذشته رسیده و تا مرز 70 درصد افزایش یافته است.
موافقت اغلب آمریکایی‌ها با محدودیت فروش سلاح
به گزارش جهان نيوز به نقل ازالعالم، هم اکنون 70 درصد از مردم آمریکا می گویند از قوانین تازه ای که خرید سلاح شخصی را در آمریکا قانونمند سازد، پشتیبانی می کنند. در مقابل 27 درصد از مردم با شدت گرفتن کنترل خرید سلاح مخالفند.

بر اساس این گزارش، نزدیک دو سوم یا 64 درصد از مردم می گویند دولت و جامعه این توانایی را دارند که در اقدامی آنی از کشتارهای گروهی آتی خودداری نمایند.

این نظرسنجی نشان می دهد شمار افرادی که می گویند کنترل سخت گیرانه تر سبب خواهد شد امنیت جامعه بیشتر شود نزدیک به 18 درصد افزایش یافته است.

اما پرسش های تازه ای هم درباره ی واکنش آنی پلیس به هشدارهایی بوجود آمده که گفته می شود پیشتر از آن آگاهی داشتند اما به موقع اقدام نکردند.

در حادثه ی تیراندازی در دبیرستانی در فلوریدا علاوه بر افسر کشیک مدرسه، سه افسر دیگر هم در محل حضور داشته اند، اما تا رسیدن نیروی کمکی پلیس وارد عمل نشده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *